Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Pilotní experimenty byly zaměřeny na ověření funkčnosti systému především na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zabezpečením. Provedené pilotní experimenty, měly ověřit funkčnost jak jednotlivých částí, tak i celého navrhovaného systému. Pilotní experiment byl realizován na trati Železnice Desná 293 - Šumperk - Kouty nad Desnou, Petrov nad Desnou - Sobotín, jedná se o regionální drážní dopravu, jejímž provozovatelem je ARRIVA MORAVA a.s. Na tři vlakové soupravy byly nainstalovány On-Board jednotky. Ve zkušebním vozidle byla nainstalována vozidlová jednotka, která se skládala z části vizualizační - vizualizační modul a části komunikační - On Board jednotka. V pronajaté místnosti areálu budovy Výzkumného ústavu pro chov skotu Rapotín, s.r.o byl instalován samotný server spolu s vizualizačním klientem, kde bylo možné sledovat pohyb vozidel a vlaků. V denních cyklech byly zapisovány údaje o parametrech provozovaného systému do provozního deníku provozu. Tento deník byl veden pro každé železniční vozidlo.
- Pilotní experimenty byly zaměřeny na ověření funkčnosti systému především na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zabezpečením. Provedené pilotní experimenty, měly ověřit funkčnost jak jednotlivých částí, tak i celého navrhovaného systému. Pilotní experiment byl realizován na trati Železnice Desná 293 - Šumperk - Kouty nad Desnou, Petrov nad Desnou - Sobotín, jedná se o regionální drážní dopravu, jejímž provozovatelem je ARRIVA MORAVA a.s. Na tři vlakové soupravy byly nainstalovány On-Board jednotky. Ve zkušebním vozidle byla nainstalována vozidlová jednotka, která se skládala z části vizualizační - vizualizační modul a části komunikační - On Board jednotka. V pronajaté místnosti areálu budovy Výzkumného ústavu pro chov skotu Rapotín, s.r.o byl instalován samotný server spolu s vizualizačním klientem, kde bylo možné sledovat pohyb vozidel a vlaků. V denních cyklech byly zapisovány údaje o parametrech provozovaného systému do provozního deníku provozu. Tento deník byl veden pro každé železniční vozidlo. (cs)
- The pilot experiments were focused on the functionality verification, especially on railway crossings equipped with lighting warning system. Initial experiments were conducted to verify the functionality of individual parts, as well as the entire, system design. This initial experiment was executed on a railway Železnice Desná 293 - Šumperk - Kouty nad Desnou, Petrov nad Desnou - Sobotín. It is a regional railway, which is run by ARRIVA MORAVA a.s. Three trains were equipped with an On-Board unit. The test vehicle was equipped with a vehicle unit, that consisted of visualization part - visualization module and communication part - On-Board unit. A server with a visualization client was installed in a room rented in a complex of Research Institute for Cattle Breeding Rapotín, s.r.o, which allowed to observe the movement of the vehicle and trains The data on the parameters of the system were recorded daily into an operation notebook. This notebook was maintained for each rail vehicle.. (en)
|
Title
| - Initial verification of a solution and technology for increasing a passive safety on railway crossings secured by lighting warning system. (en)
- Pilotní ověření řešení a technologií pro zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením
- Pilotní ověření řešení a technologií pro zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením (cs)
|
skos:prefLabel
| - Initial verification of a solution and technology for increasing a passive safety on railway crossings secured by lighting warning system. (en)
- Pilotní ověření řešení a technologií pro zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením
- Pilotní ověření řešení a technologií pro zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/14:00228989!RIV15-MV0-21260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/14:00228989
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - level crossing; grade crossing; safety; safeguard; HMI; driving safety (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Během poloprovozu byly ověřovány mimo jiné i parametry přenosu dat mezi železničními vozidly, serverem a silničním vozidlem. Byla zjišťována spolehlivost přenesených dat, závislost přenesených dat na poloze železničního a silničního vozidla, úroveň signálů mobilních operátorů. Poloprovoz splnil očekávání a ověřil správnost návrhu a realizace vzorku. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bouchner, Petr
- Kopecký, F.
- Novotný, Stanislav
- Leso, Martin
- Konopáč, Tomáš
- Kamenický, Dušan
- Matlafus, A.
- Rozhdestvenskiy, Dmitry
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |