About: Úvodní studie investiční strategie Plzeňského kraje na dopravní síti silnic II. a III. třídy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Stanovení optimální investiční strategie pro rozvoj silniční sítě Plzeňského kraje ve střednědobém horizontu je závislé na celé řadě omezujících podmínek. Jedním ze zásadních omezujících faktorů je nastavení podmínek Integrovaného regionálního operačního programu ve vztahu k financování projektů na silniční síti. S ohledem na známé podmínky tak byla vymezena síť silnic, na níž bude možné realizovat větší investiční akce podporované z prostředků IROP. Jedním z dalších výstupů studie je vymezení páteřní sítě silnic II. třídy s ohledem na dlouhodobě se měnící přepravní vztahy. Podmnožinou je vybraná páteřní síť, na níž by měly být realizovány zásadní investiční akce Plzeňského kraje financované převážně z národních zdrojů. V závěrečné části studie je navržen harmonogram realizace nejvýznamnějších akcí s ohledem na přepravní vztahy v území, dostupnost finančních prostředků v čase, projektovou a majetkovou připravenost investičních akcí.
  • Stanovení optimální investiční strategie pro rozvoj silniční sítě Plzeňského kraje ve střednědobém horizontu je závislé na celé řadě omezujících podmínek. Jedním ze zásadních omezujících faktorů je nastavení podmínek Integrovaného regionálního operačního programu ve vztahu k financování projektů na silniční síti. S ohledem na známé podmínky tak byla vymezena síť silnic, na níž bude možné realizovat větší investiční akce podporované z prostředků IROP. Jedním z dalších výstupů studie je vymezení páteřní sítě silnic II. třídy s ohledem na dlouhodobě se měnící přepravní vztahy. Podmnožinou je vybraná páteřní síť, na níž by měly být realizovány zásadní investiční akce Plzeňského kraje financované převážně z národních zdrojů. V závěrečné části studie je navržen harmonogram realizace nejvýznamnějších akcí s ohledem na přepravní vztahy v území, dostupnost finančních prostředků v čase, projektovou a majetkovou připravenost investičních akcí. (cs)
  • Determination of the optimal investment strategy for the development of the road network Pilsen region in the medium term is dependent on a number of restrictive conditions. One of the major limiting factors is setting the terms of the Integrated Regional Operational Programme in relation to the financing of projects on the road network. With regard to the known conditions were defined road networks on which it will be possible to implement larger investment projects supported by the IROP. One of the other outputs of the study is to define the core network of roads II. class with regard to long-term changing traffic flows. Subset is selected core network, to which should be implemented major investment projects Pilsen Region financed largely from national sources. In the final part of the study is designed schedule of the most important investments in terms of traffic flows in the region, the availability of financial resources in time, project and estate preparedness of investment projects. (en)
Title
  • Úvodní studie investiční strategie Plzeňského kraje na dopravní síti silnic II. a III. třídy
  • Úvodní studie investiční strategie Plzeňského kraje na dopravní síti silnic II. a III. třídy (cs)
  • Initial Study of the Investment Strategy of the Pilsen Region on the Transport Network of Roads II. and III. Class (en)
skos:prefLabel
  • Úvodní studie investiční strategie Plzeňského kraje na dopravní síti silnic II. a III. třídy
  • Úvodní studie investiční strategie Plzeňského kraje na dopravní síti silnic II. a III. třídy (cs)
  • Initial Study of the Investment Strategy of the Pilsen Region on the Transport Network of Roads II. and III. Class (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21260/14:00225660!RIV15-MSM-21260___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • N
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 52746
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21260/14:00225660
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Transport Network; Investment Strategy; Roads II. Class; Core Network; Priority Network; Selected Core Network (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [01C96F7BE485]
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
  • Plzeňský kraj
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Uhlík, F.
  • Richtr, A.
  • Baudyš, Karel
  • Beneš, P.
  • Robotková, M.
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21260
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 59 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software