Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Online aplikace KEHKES-CR 1.0 slouží jako doplňkový nástroj k dokumentu %22Metodika stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky%22. Tato online aplikace automatizuje a zrychluje výpočty popsané v metodice - stanoví takové korekce k výsledkům získaných nejčastěji používanými výpočtovými metodikami pro emise hluku od vlaků, které zajistí výsledné hodnoty odpovídající reálné situaci na modernizovaných tratích v České republice.
- Online aplikace KEHKES-CR 1.0 slouží jako doplňkový nástroj k dokumentu %22Metodika stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky%22. Tato online aplikace automatizuje a zrychluje výpočty popsané v metodice - stanoví takové korekce k výsledkům získaných nejčastěji používanými výpočtovými metodikami pro emise hluku od vlaků, které zajistí výsledné hodnoty odpovídající reálné situaci na modernizovaných tratích v České republice. (cs)
- An online application KEHKES-CR 1.0 is used as a complementary tool to document %22Methodology for Determination of Noise Emission Correction According to Railway Superstructure Construction within the Czech Republic%22. This online application automates and accelerates the calculations described in the methodology - makes such corrections to the results obtained by the most commonly used calculation methodologies for noise emissions from trains to ensure that the resulting values corresponding to the real situation on modernization railway lines in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - Noise Emission Correction According to Railway Superstructure Construction within the Czech Republic - KEHKES-CR 1.0 (en)
- Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0
- Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0 (cs)
|
skos:prefLabel
| - Noise Emission Correction According to Railway Superstructure Construction within the Czech Republic - KEHKES-CR 1.0 (en)
- Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0
- Korekce emisí hluku podle konstrukce železničního svršku v podmínkách ČR - KEHKES-CR 1.0 (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/13:00213639!RIV14-TA0-21260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Software dostupný pouze online z internetového odkazu: https://www.fd.cvut.cz/hluk/. Aplikaci je možné zdarma využívat pod podmínkou registrace uživatele a následně jeho přihlášení při každém vstupu do aplikace. Součástí odborné části závěrečné zprávy projektu, v rámci něhož software vznikl, je výpočet předpokládaných úspor investičních nákladů na budování protihlukových clon podél železničních tratí v ČR při použití korekcí, jejichž hodnoty vycházejí ze softwaru. Na základě posouzení modelových situací lze konstatovat, že použitím softwaru lze očekávat úspory investičních prostředků na výstavbu protihlukových opatření ve formě protihlukových stěn ve výši cca 20-30 % proti stavu, kdy v projektech na protihluková opatření nebudou korekce aplikovány. Online aplikace slouží jako doplňkový nástroj k dokumentu %22Metodika stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky%22, a proto je nezbytné před použitím softwaru tuto metodiku důkladně prostudovat.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/13:00213639
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - railway transport; noise; noise emission; noise emission modelling; superstructure (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Software dostupný pouze online z internetového odkazu: https://www.fd.cvut.cz/hluk/. Aplikaci je možné zdarma využívat pod podmínkou registrace uživatele a následně jeho přihlášení při každém vstupu do aplikace. Software je předmětem smlouvy o využití výsledků dosažených v projektu výzkumu, vývoje a inovací č. TA01030087 mezi ČVUT v Praze a Správou železniční dopravní cesty, státní organizací, ze dne 20.01.2014. Kontaktní osobou za SŽDC je pan Mgr. Bohumír Trávníček z oddělení životního prostředí generálního ředitelství, tel. 222 335 674, 724 590 160, e-mail: travnicekb@szdc.cz
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Krčál, Jan
- Týfa, Lukáš
- Vašica, David
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |