Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Factors analysis affecting sorts of transport demand was focused on passenger traffic and freight transport. From the analysis of passenger traffic stands to reson that even increasing level of living affects tend to ICT (individual car transport). There is evident relation between ICT and GDP per citizen in single countries of Europe. Increasing achievement of ICT deregorates public transport from number of passengers which illustrates the dynamics development in 1995-2004 when the number of travel per citizen was slowly depreciating and only the achievement allocation in public and individual transport was changed. It ensues from the research of carriers in freight transport that the carriers calculate on many factors if they choose the haulier. Even if the price is the most important factor, the other criteria like speed, accessability, time confidence of delivery and security of goods are also important. The quality factors were proved as the main problem to assign a part of (en)
- Analýza faktorů ovlivňujících poptávku po jednotlivých druzích dopravy byla zaměřena na osobní a nákladní dopravu. Z analýzy osobní dopravy je zřejmé, že na příklon k IAD má vliv i zvyšující se životní úroveň, kde je zřejmý vztah mezi výkonem IAD a HDP na obyvatele v jednotlivých zemích Evropy. Vzrůstající výkon IAD tak ubírá cestující veřejné dopravě, což ilustruje i vývoj hybnosti v letech 1995 - 2004, kdy počet jízd na obyvatele mírně klesal a měnilo se pouze rozložení výkonů mezi veřejnou dopravu a individuální. Z průzkumu mezi přepravci v nákladní dopravě vyplynulo, že přepravci při volbě dopravce kalkulují s celou řadou faktorů. I když se cena přepravy ukázala jako nejdůležitější faktor, ostatní kritéria jako rychlost, dostupnost, časová jistota dodání a bezpečnost jsou srovnatelnými rozhodovacími faktory. Kvalitativní faktory se ukázaly jako hlavní překážka možného převedení části přepravního výkonu ze silniční dopravy na železnici.
- Analýza faktorů ovlivňujících poptávku po jednotlivých druzích dopravy byla zaměřena na osobní a nákladní dopravu. Z analýzy osobní dopravy je zřejmé, že na příklon k IAD má vliv i zvyšující se životní úroveň, kde je zřejmý vztah mezi výkonem IAD a HDP na obyvatele v jednotlivých zemích Evropy. Vzrůstající výkon IAD tak ubírá cestující veřejné dopravě, což ilustruje i vývoj hybnosti v letech 1995 - 2004, kdy počet jízd na obyvatele mírně klesal a měnilo se pouze rozložení výkonů mezi veřejnou dopravu a individuální. Z průzkumu mezi přepravci v nákladní dopravě vyplynulo, že přepravci při volbě dopravce kalkulují s celou řadou faktorů. I když se cena přepravy ukázala jako nejdůležitější faktor, ostatní kritéria jako rychlost, dostupnost, časová jistota dodání a bezpečnost jsou srovnatelnými rozhodovacími faktory. Kvalitativní faktory se ukázaly jako hlavní překážka možného převedení části přepravního výkonu ze silniční dopravy na železnici. (cs)
|
Title
| - Rozhodovací kritéria přepravců v nákladní dopravě
- Rozhodovací kritéria přepravců v nákladní dopravě (cs)
- Decision Criteria of Carriers in Freight Transport (en)
|
skos:prefLabel
| - Rozhodovací kritéria přepravců v nákladní dopravě
- Rozhodovací kritéria přepravců v nákladní dopravě (cs)
- Decision Criteria of Carriers in Freight Transport (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/07:06135280!RIV08-MSM-21260___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/07:06135280
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - carriers; change in transport; decision criteria; freight transport; passenger traffic; road toll; transport market (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Cestná a mestská doprava a trvaĺoudržatelný rozvoj (CDMTUR 2007)
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Žilinská univerzita v Žiline
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |