Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V České Republice se v současné době se věnuje velká pozornost možnostem rozvoje veřejné dopravy a vytváření integrovaných dopravních systémů. Páteřním druhem dopravy těchto systémů se stává doprava železniční. Autoři se zabývají otázkou vhodných koncepcí nabídky ve veřejné dopravě s odkazem na zahraniční zkušenosti. Z mezinárodního srovnání vyplývá, že v ČR existují v oblasti tvorby nabídky stále značné rezervy, čemuž odpovídá i míra využívání veřejné dopravy. Dalšímu rozvoji brání i nevhodný systém objednávání výkonů, neboť prokazatelná ztráta se v železniční dopravě hradí dopravci paušální částkou za vlakový kilometr, který je v současné době průměrnou hodnotou výkonů v celé síti. Omezujícím faktorem dalšího rozvoje železniční dopravy je i nesoulad mezi zpoplatněním železniční a silniční dopravní cesty. Dokud nebudou uvedené aspekty řešeny, nelze očekávat výraznější změny v dosavadním vývoji.
- V České Republice se v současné době se věnuje velká pozornost možnostem rozvoje veřejné dopravy a vytváření integrovaných dopravních systémů. Páteřním druhem dopravy těchto systémů se stává doprava železniční. Autoři se zabývají otázkou vhodných koncepcí nabídky ve veřejné dopravě s odkazem na zahraniční zkušenosti. Z mezinárodního srovnání vyplývá, že v ČR existují v oblasti tvorby nabídky stále značné rezervy, čemuž odpovídá i míra využívání veřejné dopravy. Dalšímu rozvoji brání i nevhodný systém objednávání výkonů, neboť prokazatelná ztráta se v železniční dopravě hradí dopravci paušální částkou za vlakový kilometr, který je v současné době průměrnou hodnotou výkonů v celé síti. Omezujícím faktorem dalšího rozvoje železniční dopravy je i nesoulad mezi zpoplatněním železniční a silniční dopravní cesty. Dokud nebudou uvedené aspekty řešeny, nelze očekávat výraznější změny v dosavadním vývoji. (cs)
- Contemporary expansion of public traffic intensified demands for quality in railway traffic. With further development of railway traffic in Czech Republic are but connected some problems. From international comparing is evident, that in Czech Republic is considerable space for new offer. One of the greatest problems is co-ordinated creating of periodic timetible. With this problem is connected the mode of financing public traffic. Contemporary donation system of average sum relatived for 1 train kilometre is opaque and curbs further evolution of public traffic. Its necessary to find progressive solutions of these problems. (en)
|
Title
| - Integrální taktový grafikon v boji s vlakovým kilometrem
- Integrální taktový grafikon v boji s vlakovým kilometrem (cs)
- Periodic Timetible Fighting Against Train/Kkilometre (en)
|
skos:prefLabel
| - Integrální taktový grafikon v boji s vlakovým kilometrem
- Integrální taktový grafikon v boji s vlakovým kilometrem (cs)
- Periodic Timetible Fighting Against Train/Kkilometre (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21260/04:06105813!RIV/2005/MSM/212605/N
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21260/04:06105813
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - financing; periodic timetable; public traffic; railway traffic (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/nosic
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |