Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - This software optimizes the electric energy consumption of electric vehicle. The main part is a mathematical model of electric vehicle developed in MATLAB/Simulink. This model has one electric model (max power 85 kW) and one battery pack (24 kWh, 300 V). The model respects the efficiency of battery in normal mode and in recuperation mode. The model also respects the electric motor and power converter efficiency. The inputs are driver pedal position or reference speed and track angle. The outputs are actual electric power, battery state-of-charge, travelled distance, vehicle speed, motor speed and motor torque. The optimization part is developed in C# programming language on the platform G400 from GHI Electronics Company. The simplified model of electric vehicle is used for optimization. The data from GPS (position, altitude, vehicle speed) are used for track characteristic. The first part is to process the GPS data using RDP (Ramer-Douglas-Peucker) algorithm. This algorithm creates a table with track elements (straights and curves). After that the algorithm proposes the optimal trajectory of driver pedal position in accordance with measured electric vehicle speed. (en)
- Software slouží pro optimalizaci spotřeby elektrické energie elektromobilu. Hlavní částí je matematický model elektromobilu realizovaný v prostředí MATLAB/Simulink. Model pracuje s jedním elektrickým motorem (max. výkon 85kW) a jedním battery packem (24kWh, 300V). Model respektuje účinnost baterií jak ve zdrojovém, tak rekuperačním módu. Model také respektuje účinnost elektromotoru i střídače. Vstupními signály programu je informace o poloze pedálu nebo referenční rychlosti a úhel sklonu vozovky. Výstupem jsou aktuální elektrický výkon, stav nabití akumulátoru, ujetá dráha, rychlost vozidla, otáčky motoru a kroutící moment motoru. Optimalizační část je naprogramovaná v jazyce C# na platformě G400 od výrobce GHI Electronics. Pro optimalizaci se je použit zjednodušený model elektrického vozidla. Data z GPS přijímače (pozice, výška a rychlost) jsou využita pro záznam dráhy. První částí optimalizace je zpracování dat z GPS metodou RDP (Ramer-Douglas-Peucker). Tento algoritmus vytvoří tabulku jednotlivých elementů dráhy (roviny a zatáčky). Poté algoritmus propočítává optimální polohu %22plynového pedálu%22 v souladu s rychlostí elektrického vozidla. - TE01020020V049 WP18V004
- Software slouží pro optimalizaci spotřeby elektrické energie elektromobilu. Hlavní částí je matematický model elektromobilu realizovaný v prostředí MATLAB/Simulink. Model pracuje s jedním elektrickým motorem (max. výkon 85kW) a jedním battery packem (24kWh, 300V). Model respektuje účinnost baterií jak ve zdrojovém, tak rekuperačním módu. Model také respektuje účinnost elektromotoru i střídače. Vstupními signály programu je informace o poloze pedálu nebo referenční rychlosti a úhel sklonu vozovky. Výstupem jsou aktuální elektrický výkon, stav nabití akumulátoru, ujetá dráha, rychlost vozidla, otáčky motoru a kroutící moment motoru. Optimalizační část je naprogramovaná v jazyce C# na platformě G400 od výrobce GHI Electronics. Pro optimalizaci se je použit zjednodušený model elektrického vozidla. Data z GPS přijímače (pozice, výška a rychlost) jsou využita pro záznam dráhy. První částí optimalizace je zpracování dat z GPS metodou RDP (Ramer-Douglas-Peucker). Tento algoritmus vytvoří tabulku jednotlivých elementů dráhy (roviny a zatáčky). Poté algoritmus propočítává optimální polohu %22plynového pedálu%22 v souladu s rychlostí elektrického vozidla. - TE01020020V049 WP18V004 (cs)
|
Title
| - Control Algorithm for Electric or Hybrid Vehicle (en)
- Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla
- Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla (cs)
|
skos:prefLabel
| - Control Algorithm for Electric or Hybrid Vehicle (en)
- Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla
- Algoritmus řízení elektrického nebo hybridního pohonu vozidla (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/14:00225940!RIV15-TA0-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Optimalizační software pro elektrická vozidla je navržen pro řešení problému minimalizace spotřeby elektrické energie potřebné předem známe trasy. Software umožňuje dosažení až pětiprocentní úspory energie v závislosti na charkteru trasy a vnějších podmínkách.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/14:00225940
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Electric vehicle; optimal control; modelling; MATLAB/Simulink (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Software se skládá z matematického modelu elektrického vozidla vytvořeného v prostředí MATLAB/Simulink a optimalizační části vytvořené v prostředí Visual Studio 2010 pro platformu G400 společnosti GHI Electronics.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Haubert, Tomáš
- Mindl, Pavel
- Hlinovský, Tomáš
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |