Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné “třecí plochy” jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza i řešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt – výroba – nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů).
- Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné “třecí plochy” jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza i řešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt – výroba – nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů). (cs)
- Upon applying corporate marketing concept, new disputes and frequent “friction areas” emerge in management, both on the horizontal and vertical lines. Clash points originate in terms of the company on internal and external interfaces, i.e. their analysis and solution must take place both within the frame of the company’s value-creation chain, and within the frame of the supplier chain. Apart from accepting management’s marketing concept by the entire company and applying product management principles, solutions lies namely in implementing full-scale standardisation and transition from functional to process-based management, which presumes integration of the value-creation chain, i.e. both the internal (sales – production – procurement), and external one (including suppliers and customers). (en)
|
Title
| - Integrated Production Control (en)
- Integrované řízení výroby
- Integrované řízení výroby (cs)
|
skos:prefLabel
| - Integrated Production Control (en)
- Integrované řízení výroby
- Integrované řízení výroby (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/14:00214508!RIV15-MSM-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/14:00214508
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Production Management; Standardisation; Vertical Lines; Internal Value-Creation Chain; Supply Chain (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Integrované řízení výroby
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomek, Gustav
- Vávrová, Věra
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |