Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Results of the follow-up research projects we carried out indicate a way towards increasing company competitive ability. The solution does not consist in seeking individual factors, but in a system-based approach utilising their synergic effect. Increasing competitive ability requires removal of clashes and contradictions, determined by market orientation, between individual participants to the internal and external value-creating chain. It is necessary to understand marketing development tendencies, which result in emphasis on marketing of relations. Fulfilling customer demands is a process entered by all parts of a company's value-creating chain, and then gradually by all participants to the contractor chain. (en)
- Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Řešení není v hledání jednotlivých faktorů, ale v systémovém přístupu, využívajícím jejich synergického efektu. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce.
- Výsledky námi realizovaných, vzájemně navazujících výzkumných projektů naznačují cestu ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy. Řešení není v hledání jednotlivých faktorů, ale v systémovém přístupu, využívajícím jejich synergického efektu. Zvýšení konkurenční schopnosti vyžaduje odstranění střetů a rozporů, daných tržní orientací, mezi jednotlivými účastníky interního i externího hodnototvorného řetězce. Nezbytné je pochopení vývojových tendencí marketingu, jejichž důsledkem je důraz na marketing vztahů. Splnění požadavků zákazníka je procesem, do kterého vstupují všechny články hodnototvorného řetězce firmy, a postupně pak i všichni účastníci dodavatelského řetězce. (cs)
|
Title
| - Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti
- All the Way to Competitive Ability (en)
- Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti (cs)
|
skos:prefLabel
| - Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti
- All the Way to Competitive Ability (en)
- Komplexní cesta ke konkurenční schopnosti (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21230/09:00160219!RIV10-MSM-21230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21230/09:00160219
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing; Competitive Ability; Product Management; Customer (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální aspekty české a světové ekonomiky
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tomek, Gustav
- Vávrová, Věra
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |