Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Presné určenie množstva recirkulujúcich spalín (EGR) je dôležitý parameter, napríklad pre návrh chladiča EGR, atď. Avšak presné určenie množstva EGR v prevádzke reálneho motora je veľmi zložité, obzvlášť v prípade, že množstvo EGR nesmie byť meraním ovplyvnené. Situáciu komplikuje vysoká teplota EGR (v prípade nechladeného EGR systému) a tiež tlakové pulzácie v sacom a výfukovom potrubí. Pre určenie množstva EGR existuje viac metód, obsahom článku je popis metódy tzv. tepelnej bilancie, ktorá vychádza z platnosti zákona zachovania energie.
- Correct determination of Air/EGR rate is an important parameter for instance for correct design of the recirculating exhaust gas cooler, etc. Nevertheless, exact determination of Air/EGR rate is very difficult on the real engine, especially if the recirculating exhaust gas flow must not be influenced. Moreover, situation is complicated due to high temperature of recirculating exhaust gas (in case non-cooled EGR system), and due to pulsation in intake manifold and exhaust manifold as well. There are more methods for Air/EGR determination at real engine on the test bed at disposal. One of the methods, so-called thermal method, which is based on the principle of energy conservation law, is described in this article. (en)
- Přesné určení množství recirkulujících spalin (EGR) je důležitý parametr, například pro návrh chladiče EGR, atd. Nicméně, přesné určení množství EGR v provozu reálného motoru je značně obtížné, zvláště v případě, když množství EGR nesmí být měřením ovlivněno. Situaci komplikuje vysoká teplota EGR (v případě nechlazené EGR soustavy) a taky tlakové pulsace v sacím a výfukovém potrubí. Pro určení množství EGR existuje víc metod, obsahem článku je popis metody, tzv. tepelné bilance, která vychází z platnosti zákona zachování energie. (cs)
|
Title
| - Určenie množstva recirkulujúcich spalín z tepelnej bilancie
- Determination of Air/EGR Rate Using Thermal Balance (en)
- Určení množství recirkulujících spalin z tepelné bilance (cs)
|
skos:prefLabel
| - Určenie množstva recirkulujúcich spalín z tepelnej bilancie
- Determination of Air/EGR Rate Using Thermal Balance (en)
- Určení množství recirkulujících spalin z tepelné bilance (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21220/05:02112193!RIV06-GA0-21220___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| - P(1M0568), P(GA101/04/1114)
|
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21220/05:02112193
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Air/EGR rate; Engine; Thermal balance (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - XXXVI. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze. Fakulta strojní. Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |