About: Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Cílem technologie je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokod nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhad jeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření
  • Cílem technologie je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokod nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhad jeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření (cs)
  • The aim of the technology is to enable evaluation of presumed values of railway track components, bearing capacity.The presumed value is evaluated from a database before a measurement in a railway track is carried out. Subsequently, the measured values are compared with the presumed values. Based on the comparison, it is possible to assess the quality of different structural components of investigated railway track. If it is not possible to gain the necessary information about the bearing capacity from in-situ measurements, a value gained during laboratory tests is taken as the presumed value (en)
Title
  • Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
  • Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě (cs)
  • Technology of utilization of a database of railway track structual components, bearing capacity (en)
skos:prefLabel
  • Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
  • Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě (cs)
  • Technology of utilization of a database of railway track structual components, bearing capacity (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/13:00216920!RIV15-TA0-21110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TA01030516)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Ověřená technologie umožní snížení počtu prováděných statických zatěžovacích zkoušek o 30%. Při provedení 100 statických zatěžovacích zkoušek ročně a ceně za jednu zkoušku 3 000 Kč dojde k roční finanční úspoře 90 000 Kč
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 110158
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/13:00216920
http://linked.open...terniIdentifikace
  • KOMON 2013/1
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • structural component; database; railway track (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [DEAFBAFE20C1]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Ověřená technologie je předmětem smlouvy o využití výsledků výzkumu ze dne 18.12. 2013, uzavřené mezi Centrem dopravního výzkumu, v.v.i. a Viamontem DSP. IČ 44994575. Kontaktní osobou za Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. je doc. ing. Zdeněk Hřebíček, CSc., vedoucí Oblasti průřezových problémů v dopravě, tel. 541641742, e-mail: zdenek.hrebicek@cdv.cz
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Břešťovský, Petr
  • Kučera, Petr
  • Krejčiříková, Hana
  • Lidmila, Martin
  • Hřebíček, Z.
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software