Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of the technology is provide a tool anabling detection of inhomogeneous and low bearing capacity spots in newly laid structural layers of railway track-bed. It was developed particuraly for investigations performed on the levels of formation and sub-balast surfaces.The evaluation is based on light falling weight deflectometer measurements. For the detection of the inhomogeneous spots a new quantity- the degree of the layer quality Zz- is established. The degree of the layer quality is calculated as a ratio between deflections of the loading plate caused by individual weight impact. The technology introduces a new way of evaluation of structual layer quality and recommends subsequent processes. in the inhomogeneous and low bearing capacity spots, it is recommended to verify the bearing capacity by means of the static plate load test. (en)
- Cílem technologie je postup identifikace nehomogenních a málo únosných míst na nově zhotovených vrstvách pražcového podloží (zejména zemní pláně a pláně tělesa železničního spodku). Hlavním měřícím prostředkem je lehká dynymická deska. Pro identifikaci nehomogenních míst je v metodice zavedena nová veličina, stupeň kvality vrstvy Zz. tento stupeň je vypočten jako poměr zatlačení zkušební desky od jednotlivých rázů. V metodice je zavedeno hodnocení kvality vrstvy a další postup prací. V místech nehomogenit a málo únosných míst se doporučuje následně provádět statické zatěžovací zkoušky.
- Cílem technologie je postup identifikace nehomogenních a málo únosných míst na nově zhotovených vrstvách pražcového podloží (zejména zemní pláně a pláně tělesa železničního spodku). Hlavním měřícím prostředkem je lehká dynymická deska. Pro identifikaci nehomogenních míst je v metodice zavedena nová veličina, stupeň kvality vrstvy Zz. tento stupeň je vypočten jako poměr zatlačení zkušební desky od jednotlivých rázů. V metodice je zavedeno hodnocení kvality vrstvy a další postup prací. V místech nehomogenit a málo únosných míst se doporučuje následně provádět statické zatěžovací zkoušky. (cs)
|
Title
| - Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží
- Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží (cs)
- Detection of the inhomogeneous spots in finished structual kayers of railway track-bed (en)
|
skos:prefLabel
| - Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží
- Vyhledávání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží (cs)
- Detection of the inhomogeneous spots in finished structual kayers of railway track-bed (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/13:00216916!RIV15-TA0-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Vyhledání nehomogenních míst na zhotovených konstrukčních vrstvách pražcového podloží umožní optimalizaci počtu prováděných statických zatěžovacích zkoušek. Touto optimalizací dojde k úspoře počtu prováděných zkoušek o 30%. Při provedení 100 statických zatěžovacích zkoušek ročně a ceně za jednu zkoušku 3 000 Kč dojde k roční finanční úspoře 90 000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/13:00216916
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - degree of layer quality; light falling weight deflectometr; railway track bed (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Smlouva o využití výsledků výzkumu uzavřena dne 18.12. 2014 mezi Centrem dopravního výzkumu, v.v.i. a Viamontem DSP, IČ 44994575. Kontaktní osobou za Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. je doc. ing. Zdeněk Hřebíček, CSc., vedoucí Oblasti průřezových problémů v dopravě, tel. 541641742, e-mail: zdenek.hrebicek@cdv.cz
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Břešťovský, Petr
- Lidmila, Martin
- Hřebíček, Z.
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |