About: Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra, kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využití vláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě
  • V současné době probíhá v České republice příprava výstavby několika dopravních tunelů předpokládajících mechanizovanou ražbu pomocí moderních plnoprofilových tunelovacích strojů. V nejpokročilejším stádiu příprav je prodloužení trasy A pražského metra, kde bude mechanizovaná ražba zahájena v roce 2011, výroba prefabrikovaných železobetonových segmentů byla zahájena koncem roku 2010. V souvislosti s daným projektem je v současnosti prověřována možnost využití vláknobetonu pro výrobu segmentů. Využítí vláknobetonu pro segmentová ostění již bylo ověřeno na některých projektech. Převážně se jednalo o tunely menších profilů (vodovodní, plynovodní či teplovodní tunely), v některých případech šlo o úseky metra (Londýn, Barcelona, Neapol). Rozsáhlejší využití vláknobetonových dílců bylo na tunelech pro vysokorychlostní železnici Paříž - Londýn. V rámci propojení Eurotunelu s Londýnem (projekt CTRL) bylo v Anglii pomocí TBM postaveno 2 x 24 km jednokolejných tunelů, jejichž prefabrikované ostě (cs)
  • A preparation of several transport tunnels with proposed mechanical excavation using TBMs is currently ongoing in the Czech Republic. The most advanced is construction of the Prague's metro line A extension, where TBM excavation will start in 2011, generation of segments for the tunnel lining started in 2010. Evaluation of the use of steel fibre reinforced concrete (SFRC) segments is ongoing in connection with this project. The use of SFRC segments was verified on several projects. This technology was used mostly on small-diameter tunnels (water and gas tunnels, sewers, etc.), in some cases it was used for metro (London, Barcelona, Naples). More extensive use of SFRC segments was applied on Channel Tunnel Rail Link (CTRL) in the United Kingdom, where 2 x 24 km of single-track tunnels were constructed using SFRC segments without steel bars. The paper discusses existing experience with mentioned type of the tunnel lining. (en)
Title
  • Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels (en)
  • Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů
  • Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů (cs)
skos:prefLabel
  • Use of Steel Fibre Reinforced Concrete for the Segmental Lining of Tunnels (en)
  • Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů
  • Využití vláknobetonu pro segmentová ostění tunelů (cs)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/11:00188614!RIV12-GA0-21110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GAP104/10/2023)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 240785
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/11:00188614
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • tunnel; SFRC; fibre reinforced concrete; segmental lining (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [258FCDCEABAB]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Geotechnické problémy líniových stavieb
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Beňo, Jaroslav
  • Pruška, Jan
  • Hilar, Matouš
  • Froněk, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slovenská technická univerzita v Bratislave
https://schema.org/isbn
  • 978-80-227-3504-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software