Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Uzel Stepney Green je poměrně komplikované podzemní dílo. Je navrženo podle moderního přístupu k projektování tunelů ražených NRTM v neogenních jílech. Lze jednoznačně říci, že i v takto komplikovaných geologických poměrech a zároveň pro rozměrově velký příčný profil lze v dnešní době moderních výpočetních metod a numerického modelování ekonomicky navrhnout tvar a tloušťku ostění při dodržení všech předepsaných požadavků, platných norem a bezpečnostních předpisů. Zároveň je však třeba respektovat a vycházet z praktických zkušeností získaných při ražbě, monitoringu a geotechnickém průzkumu v tomto prostředí.
- Uzel Stepney Green je poměrně komplikované podzemní dílo. Je navrženo podle moderního přístupu k projektování tunelů ražených NRTM v neogenních jílech. Lze jednoznačně říci, že i v takto komplikovaných geologických poměrech a zároveň pro rozměrově velký příčný profil lze v dnešní době moderních výpočetních metod a numerického modelování ekonomicky navrhnout tvar a tloušťku ostění při dodržení všech předepsaných požadavků, platných norem a bezpečnostních předpisů. Zároveň je však třeba respektovat a vycházet z praktických zkušeností získaných při ražbě, monitoringu a geotechnickém průzkumu v tomto prostředí. (cs)
- Stepney Green Junction is a relatively complicated underground working. It is designed according to a modern approach to designing tunnels driven through Neogene clays. It can be unambiguously stated that it is today possible to design economic geometry and thickness of the lining adhering to prescribed requirements, valid standards and safety regulations even for so complicated geological conditions and so large cross sections, using modern calculation methods and numerical modelling. At the same time, it is necessary to respect and proceed from practical experience obtained during the excavation, monitoring and geotechnical survey in this environment. (en)
|
Title
| - Crossrail: Návrh šachet a tunelů v uzlu Stepney Green
- Crossrail: Návrh šachet a tunelů v uzlu Stepney Green (cs)
- Crossrail: Design for Shafts and Tunnels at Stepney Green Junction (en)
|
skos:prefLabel
| - Crossrail: Návrh šachet a tunelů v uzlu Stepney Green
- Crossrail: Návrh šachet a tunelů v uzlu Stepney Green (cs)
- Crossrail: Design for Shafts and Tunnels at Stepney Green Junction (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/09:00163228!RIV10-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/09:00163228
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tunnel; shaft; TBM; Stepney Green; numerical modelling (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |