Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výběr lokality se soustředil především na to, aby železniční trať byla v přímé a byla vedena v úrovni okolního terénu bez přítomnosti jakýkoliv překážek umožňujících odrazy včetně terénních překážek (zářezy apod.). Tento článek se bude dále zabývat matematicko-statistickým testováním naměřených hodnot hladin hluku při jednotlivých ustálených rychlostech vlaků. Měření probíhalo v totožném profilu ve třech referenčních vzdálenostech (25, 50, 100 m) od osy koleje.
- Výběr lokality se soustředil především na to, aby železniční trať byla v přímé a byla vedena v úrovni okolního terénu bez přítomnosti jakýkoliv překážek umožňujících odrazy včetně terénních překážek (zářezy apod.). Tento článek se bude dále zabývat matematicko-statistickým testováním naměřených hodnot hladin hluku při jednotlivých ustálených rychlostech vlaků. Měření probíhalo v totožném profilu ve třech referenčních vzdálenostech (25, 50, 100 m) od osy koleje. (cs)
- For the determination of noise (sound) pollution from railway traffic a locality for measurement must be defined. The first thing affecting the choice of a suitable locality is that the railway track should be straight, at ground level, without barriers causing reflections, including uneven terrain (cuttings, embankments etc.). This article describes the measurement of noise levels in a defined profile and in-situ mathematical statistics testing of measurement values (noise levels) at 25, 50 and 100 m distances from the rail axis for steady train velocities (en)
|
Title
| - Měření hladin hluku ze železniční dopravy ve stanoveném profilu v různých referenčních vzdálenostech a jejich hodnocení
- Měření hladin hluku ze železniční dopravy ve stanoveném profilu v různých referenčních vzdálenostech a jejich hodnocení (cs)
- Measuring Noise Levels from Railway in Defined Profile in Different Refference Distances and their Evaluations (en)
|
skos:prefLabel
| - Měření hladin hluku ze železniční dopravy ve stanoveném profilu v různých referenčních vzdálenostech a jejich hodnocení
- Měření hladin hluku ze železniční dopravy ve stanoveném profilu v různých referenčních vzdálenostech a jejich hodnocení (cs)
- Measuring Noise Levels from Railway in Defined Profile in Different Refference Distances and their Evaluations (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/09:00160456!RIV10-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/09:00160456
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - noise pollution; railway track (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Štulíková, Lenka
- Špačková, Helena
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |