Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The finite-element method (FEM) has a great potential in concrete pavement studies; this is supported by the fact that three-dimensional models were developed in the past to analyze some of the many factors affecting the behaviour of concrete pavements. Examples: the base course effect, interaction of pavement layers, slab twisting and deplanation due to temperature, dowels and transfer of loads in joints. The correctness of 3D models has even been confirmed by comparison with measured deformations and stresses induced by traffic volumes and temperatures in some tests and experiments. In each comparison, a good accord of measured and computed values was reached (en)
- Při zjišťování skutečné napjatosti v CB desce vozovky se dnes již prakticky nelze obejít bez aplikace metody konečných prvků, využívané pro analýzu mnoha faktorů, ovlivňujících chování betonové vozovky (např. vliv cyklického kolového zatížení, vliv podloží, interakci mezi vrstvami vozovky, deskovou kroutivost a deplanaci vlivem teploty a vlhkosti, přenos zatížení ve spárách působením výztužných trnů a kotev a další). Správnost 3D modelů byla potvrzena porovnáním s deformacemi a napětími od dopravního zatížení a teploty naměřenými v některých testech a experimentech. Výsledky 3D modelování byly použity v několika praktických případech navrhování vozovek pro extrémně zatížené CB vozovky
- Při zjišťování skutečné napjatosti v CB desce vozovky se dnes již prakticky nelze obejít bez aplikace metody konečných prvků, využívané pro analýzu mnoha faktorů, ovlivňujících chování betonové vozovky (např. vliv cyklického kolového zatížení, vliv podloží, interakci mezi vrstvami vozovky, deskovou kroutivost a deplanaci vlivem teploty a vlhkosti, přenos zatížení ve spárách působením výztužných trnů a kotev a další). Správnost 3D modelů byla potvrzena porovnáním s deformacemi a napětími od dopravního zatížení a teploty naměřenými v některých testech a experimentech. Výsledky 3D modelování byly použity v několika praktických případech navrhování vozovek pro extrémně zatížené CB vozovky (cs)
|
Title
| - Faktory ovli´vňující napjatost v CB desce vozovky, jejich modelování a praktické použití
- Selected Factors Affecting Resultant Stresses in Cement Concrete Pavement and Practical Using (en)
- Faktory ovli´vňující napjatost v CB desce vozovky, jejich modelování a praktické použití (cs)
|
skos:prefLabel
| - Faktory ovli´vňující napjatost v CB desce vozovky, jejich modelování a praktické použití
- Selected Factors Affecting Resultant Stresses in Cement Concrete Pavement and Practical Using (en)
- Faktory ovli´vňující napjatost v CB desce vozovky, jejich modelování a praktické použití (cs)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/09:00160255!RIV10-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/09:00160255
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Pavement; design; FEM; factors (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |