About: Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] .
  • V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] . (cs)
  • A road bridge spans motorway D8 in village Vráž was damaged by the crash of an excavator, which was transported on vehicle combination, to two main beams in March 2001. Consequences of the crash were permanent deformations of the outer main beam and failure of bolted joint between the main beam and a cross beam. Experimental modal analysis was realized on the bridge twice - for the damaged state of the bridge and for the state after its reconstruction. Modal characteristics of the investigated bridge, which were measured before and after its reconstruction, were mutually compared. There were computed changes of natural frequencies and changes of damping frequencies of the bridge. For the comparison of natural modes there were used modal assurance criterion MAC, coordinate modal assurance criterion COMAC, changes of a mode surface curvature CAMOSUC, changes of a modal flexibility matrix and curvatures of changes of a modal flexibility matrix. (en)
Title
  • Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci
  • Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci (cs)
  • Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction (en)
skos:prefLabel
  • Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci
  • Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci (cs)
  • Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction (en)
skos:notation
  • RIV/68407700:21110/03:00092387!RIV15-MSM-21110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 210000030)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 621668
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68407700:21110/03:00092387
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CAMOSUC; COMAC; MAC; bridge; damage; modal analysis; modal flexibility matrix; natural frequency; natural mode; vibration based damage detection (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [86BA48B2FFFA]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Milovy
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Experimental Stress Analysis 2003
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Polák, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
https://schema.org/isbn
  • 80-214-2314-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 21110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software