Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] .
- V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] . (cs)
- A road bridge spans motorway D8 in village Vráž was damaged by the crash of an excavator, which was transported on vehicle combination, to two main beams in March 2001. Consequences of the crash were permanent deformations of the outer main beam and failure of bolted joint between the main beam and a cross beam. Experimental modal analysis was realized on the bridge twice - for the damaged state of the bridge and for the state after its reconstruction. Modal characteristics of the investigated bridge, which were measured before and after its reconstruction, were mutually compared. There were computed changes of natural frequencies and changes of damping frequencies of the bridge. For the comparison of natural modes there were used modal assurance criterion MAC, coordinate modal assurance criterion COMAC, changes of a mode surface curvature CAMOSUC, changes of a modal flexibility matrix and curvatures of changes of a modal flexibility matrix. (en)
|
Title
| - Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci
- Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci (cs)
- Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction (en)
|
skos:prefLabel
| - Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci
- Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci (cs)
- Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction (en)
|
skos:notation
| - RIV/68407700:21110/03:00092387!RIV15-MSM-21110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/68407700:21110/03:00092387
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CAMOSUC; COMAC; MAC; bridge; damage; modal analysis; modal flexibility matrix; natural frequency; natural mode; vibration based damage detection (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Experimental Stress Analysis 2003
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |