About: Soubor dat z druhé fáze projektu PISA-L: Průběh vzdělání, názory a životní plány     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Sběr dat v rámci výzkumu Průběh vzdělání, názory a životní plány byl realizován během října až prosince roku 2006. Jednalo se o druhou fázi dotazování respondentů, kteří byli prvně osloveni v roce 2003, kdy jim bylo 15 let a účastnili se mezinárodního projektu PISA. V rámci druhé fáze byla pozornost věnována především vývoji jejich vzdělávací dráhy, názorů a životních plánů. Vyplněný dotazník vrátilo zpět 2 039 respondentů.
  • Sběr dat v rámci výzkumu Průběh vzdělání, názory a životní plány byl realizován během října až prosince roku 2006. Jednalo se o druhou fázi dotazování respondentů, kteří byli prvně osloveni v roce 2003, kdy jim bylo 15 let a účastnili se mezinárodního projektu PISA. V rámci druhé fáze byla pozornost věnována především vývoji jejich vzdělávací dráhy, názorů a životních plánů. Vyplněný dotazník vrátilo zpět 2 039 respondentů. (cs)
  • Data collection of the Continuation of education, opinions and life plans survey was carried out from October to December 2006. It was the second follow-up of respondents who participated in the PISA survey in 2003 as 15-year-old pupils. Development of their educational career, opinions and future plans was of the main focus within this cycle. The questionnaire was completed by 2 039 respondents. (en)
Title
  • Soubor dat z druhé fáze projektu PISA-L: Průběh vzdělání, názory a životní plány
  • Soubor dat z druhé fáze projektu PISA-L: Průběh vzdělání, názory a životní plány (cs)
  • Data file from the second wave of the PISA-L longitudinal project : Continuation of education, opinions and life plans (en)
skos:prefLabel
  • Soubor dat z druhé fáze projektu PISA-L: Průběh vzdělání, názory a životní plány
  • Soubor dat z druhé fáze projektu PISA-L: Průběh vzdělání, názory a životní plány (cs)
  • Data file from the second wave of the PISA-L longitudinal project : Continuation of education, opinions and life plans (en)
skos:notation
  • RIV/68378025:_____/07:00093050!RIV08-MPS-68378025
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(1J/005/04-DP2), Z(AV0Z70280505)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 451095
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/68378025:_____/07:00093050
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • education; course of learning; future plans (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [4EBF5678FA22]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Basl, Josef
  • Matějů, Petr
  • Simonová, Natalie
  • Smith, Michael
  • Straková, Jana
  • Veselý, Arnošt
  • Soukup, Petr
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software