Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Vzhledem k velkému zájmu o seminář zaměřený na správnou a efektivní prezentaci vědecké práce byl tento seminář znovu zařazen do programu akcí RKO zaměřených na rozvoj IT kompetencí vědecko-výzkumných pracovníků. V průběhu praktického semináře se účastníci seznámili s možnostmi, které nabízí aplikace MS PowerPoint 2010 pro vytvoření profesionální prezentace (například formát pozadí snímku, vkládání různých objektů –video, audio, grafické objekty a geometrické tvary – a dále časování prezentace a přechody mezi snímky atd.) Účastníci získali tipy, jak správnou prezentaci vytvořit. Na semináři byly rovněž prezentovány programy Prezi a Impress LibreOffice, které lze rovněž využít pro tvorbu prezentací.
- Vzhledem k velkému zájmu o seminář zaměřený na správnou a efektivní prezentaci vědecké práce byl tento seminář znovu zařazen do programu akcí RKO zaměřených na rozvoj IT kompetencí vědecko-výzkumných pracovníků. V průběhu praktického semináře se účastníci seznámili s možnostmi, které nabízí aplikace MS PowerPoint 2010 pro vytvoření profesionální prezentace (například formát pozadí snímku, vkládání různých objektů –video, audio, grafické objekty a geometrické tvary – a dále časování prezentace a přechody mezi snímky atd.) Účastníci získali tipy, jak správnou prezentaci vytvořit. Na semináři byly rovněž prezentovány programy Prezi a Impress LibreOffice, které lze rovněž využít pro tvorbu prezentací. (cs)
- With respect to large interest in the seminar focusing on proper and effective presentation of a scientific paper, the seminar was again incorporated in the programme of RCO events, which are aimed at developing IT competence of scientists and researchers. The practical seminar introduced the participants to the possibilities MS PowerPoint 2010 application offers when creating professional presentations (such as background image format, inserting various objects - video, audio, graphic and geometric shapes – as well as timing presentations and transitions between slides etc.). The participants learned tips on how to create a proper presentation. The seminar also introduced programs like Prezi and Impress LibreOffice which can be used for creating presentations as well. (en)
|
Title
| - Jak prezentovat vědeckou práci – MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II
- Jak prezentovat vědeckou práci – MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II (cs)
- How to present a scientific paper– MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II (en)
|
skos:prefLabel
| - Jak prezentovat vědeckou práci – MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II
- Jak prezentovat vědeckou práci – MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II (cs)
- How to present a scientific paper– MS PowerPoint 2010, Prezi, Impress LibreOffice II (en)
|
skos:notation
| - RIV/67179843:_____/14:00442613!RIV15-AV0-67179843
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/67179843:_____/14:00442613
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - MS PowerPoint 2010; Pezi; Impres LibreOffice (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/statKonaniAkce
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/ukonceniAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |