Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Čelo vozu metra bylo navrženo v LA composite jako hybridní konstrukce z kompozitního materiálu se skelnou výztuží s ocelovým rámem. Čelo vozu bylo navrženo dle obecných standardů (ČSN, DIN atd.) a požadavků zákazníka. Čelo vozu metra bylo vyrobeno s využitím technologie vakuové infuze pojiva. Funkční vzorek čela vozu byl instalován na vůz ve Škoda Transportation.
- Čelo vozu metra bylo navrženo v LA composite jako hybridní konstrukce z kompozitního materiálu se skelnou výztuží s ocelovým rámem. Čelo vozu bylo navrženo dle obecných standardů (ČSN, DIN atd.) a požadavků zákazníka. Čelo vozu metra bylo vyrobeno s využitím technologie vakuové infuze pojiva. Funkční vzorek čela vozu byl instalován na vůz ve Škoda Transportation. (cs)
- Front part of the subway car was designed in LA composite as a hybrid structure from glass reinforced composite material with steel frame. Front part was designed according to requirements specified in general standards (ČSN, DIN etc.) and customer requirements. Front part was manufactured by vacuum infusion process. Prototype of the front part has been installed on the car. (en)
|
Title
| - Front part of the subway car. (en)
- Čelo vozu metra
- Čelo vozu metra (cs)
|
skos:prefLabel
| - Front part of the subway car. (en)
- Čelo vozu metra
- Čelo vozu metra (cs)
|
skos:notation
| - RIV/64579336:_____/12:#0000015!RIV13-TA0-64579336
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Výroba dílů pro kolejová vozidla přispěje k nárůstu tržeb a zisku o 2% v následujících třech letech od ukončení projektu.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/64579336:_____/12:#0000015
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Front; subway; metro; infusion; car; train; composite (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Čelo vozu skříně metra kompozitní konstrukce může nahradit v současnosti používané čelo z oceli. V porovnání s kovovou variantou nabízí čelo z kompozitních materiálů úsporu minimálně 30% hmotnosti. Čelo je navíc vyrobeno z jednoho kusu na rozdíl od kovového čela, které je svařeno z mnoha dílů. Čelo z kompozitních materiálů bylo nainstalováno na vůz metra, který je používán v ČR. Ing. Petr Průcha vedoucí vývoje a TPV LA composite, +420234313216, prucha@lacomposite.com
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Průcha, Petr
- Řehák, Michal
- Návrat, Jan
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |