About: All composite fuselage of the small transport aircraft     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Příspěvek ve sborníku konference Polymerní kompozity 2010. Abstrakt: Příspěvek se zabývá vývojem celokompozitového trupu malého dopravního letounu (MDL) kategorie FAR 23/EASA CS 23. Pozornost je věnována konstrukčnímu řešení celokompozitového trupu, technologii výroby, zkoušení a výslednému porovnání se srovnatelnou variantou trupu z kovových materiálů. V projektu byla řešena především nejvíce pevnostně namáhaná střední část trupu, ve které se nachází závěsy křídlo-trup, podlaha a nosníky hlavního podvozku. Tato část trupu byla vyrobena a podrobena statické a dynamické zkoušce. Pevnostní zkoušky jsou popsány ve druhé polovině článku. Popsány jsou zkušební kusy, zatěžovací systémy i provedení jednotlivých zkoušek. Projekt byl vzhledem ke své komplexnosti řešen konsorciem společností. Cílem celého projektu bylo vyvinout celokompozitní trup MDL s vyšší životností, nižší hmotností a menším počtem dílů v sestavě, než srovnatelný letoun celokovové konstrukce.
  • Příspěvek ve sborníku konference Polymerní kompozity 2010. Abstrakt: Příspěvek se zabývá vývojem celokompozitového trupu malého dopravního letounu (MDL) kategorie FAR 23/EASA CS 23. Pozornost je věnována konstrukčnímu řešení celokompozitového trupu, technologii výroby, zkoušení a výslednému porovnání se srovnatelnou variantou trupu z kovových materiálů. V projektu byla řešena především nejvíce pevnostně namáhaná střední část trupu, ve které se nachází závěsy křídlo-trup, podlaha a nosníky hlavního podvozku. Tato část trupu byla vyrobena a podrobena statické a dynamické zkoušce. Pevnostní zkoušky jsou popsány ve druhé polovině článku. Popsány jsou zkušební kusy, zatěžovací systémy i provedení jednotlivých zkoušek. Projekt byl vzhledem ke své komplexnosti řešen konsorciem společností. Cílem celého projektu bylo vyvinout celokompozitní trup MDL s vyšší životností, nižší hmotností a menším počtem dílů v sestavě, než srovnatelný letoun celokovové konstrukce. (cs)
  • Article in conference proceedings Polymer composites 2010. Abstract: This journal deals with development of all composite small transport aircraft fuselage that is designed according to FAR 23/EASA CS 23 category. The main attention is paid to design, technology, testing and comparison between all composite and metal fuselage. The research project was mainly focused on the most loaded center part of the fuselage. There are wing attachments, aircraft deck and main landing gear beams. Full-scale model of the fuselage was made for testing. Strength and fatigue tests are described at the second half of this article. Test parts, loading systems and settings of individual tests are described as well. Whole project was very complex therefore cooperation of participants was necessary. The goal of the project was to develop all composite fuselage with greater durability, lower weight and lower number of sub parts than comparable all metal fuselage. (en)
Title
  • All composite fuselage of the small transport aircraft (en)
  • Celokompozitní trup malého dopravního letounu
  • Celokompozitní trup malého dopravního letounu (cs)
skos:prefLabel
  • All composite fuselage of the small transport aircraft (en)
  • Celokompozitní trup malého dopravního letounu
  • Celokompozitní trup malého dopravního letounu (cs)
skos:notation
  • RIV/64579336:_____/10:#0000004!RIV10-MPO-64579336
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FT-TA3/153)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 249843
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/64579336:_____/10:#0000004
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Aviation; composite materials; composite aircraft; technology; composite structure; fuselage demonstrator; structural elements; NDT; primary aircraft structure; bonding; FEM; Static test; Fatigue life; Damage tolerance; Residual strength; load cycle; fatigue (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [22FB6BB79335]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Plzeň, Výzkumné centrum Nové technologie
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Plzeň
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Polymer composites 2010. Sborník přednášek z mezinárodní konference
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Průcha, Petr
  • Řehák, Michal
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • ZČU v Plzni, Výzkumné centrum Nové technologie
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7043-872-5
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 82 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software