Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In the article are presented results of different chemistry instructional design analysis, prepared by students of teaching studies. Prepared lectures included different combination of real and virtual environments. Results of analysis show high motivation for working with virtual environment on one hand but continuing conservatism in using of transmisive paradigm instead more and more important using of constructivist paradigm what means more interactive approach to chemistry education. (en)
- V příspěvku jsou prezentovány výsledky analýzy různých typů scénářů vyučovacích hodin chemie, které vytvářeli studenti učitelství chemie a které zahrnovaly různé kombinace reálného a virtuálního prostředí. Z výsledků lze vyvodit vysokou motivaci respondentů pro zařazování prvků virtuálního prostředí do výuky chemie, ale na druhé straně i určitý konzervatismus, který představuje silnější akcent na transmisivní na rozdíl od stále více žádaného konstruktivistického, a tedy více interaktivního pojetí výuky.
- V příspěvku jsou prezentovány výsledky analýzy různých typů scénářů vyučovacích hodin chemie, které vytvářeli studenti učitelství chemie a které zahrnovaly různé kombinace reálného a virtuálního prostředí. Z výsledků lze vyvodit vysokou motivaci respondentů pro zařazování prvků virtuálního prostředí do výuky chemie, ale na druhé straně i určitý konzervatismus, který představuje silnější akcent na transmisivní na rozdíl od stále více žádaného konstruktivistického, a tedy více interaktivního pojetí výuky. (cs)
|
Title
| - Towards to Effectiveness of Virtual Environment Using in Chemistry Teachers Education (en)
- K efektivitě využívání virtuálního prostředí v přípravě učitelů chemie
- K efektivitě využívání virtuálního prostředí v přípravě učitelů chemie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Towards to Effectiveness of Virtual Environment Using in Chemistry Teachers Education (en)
- K efektivitě využívání virtuálního prostředí v přípravě učitelů chemie
- K efektivitě využívání virtuálního prostředí v přípravě učitelů chemie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18470/12:50000631!RIV13-GA0-18470___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18470/12:50000631
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - chemistry teachers education; virtual environment; chemistry education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílek, Martin
- Machková, Veronika
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |