Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jednou z nejvýznamnějších možností, jak žáky přimět k aktivní účasti na hodině, je získání jejich spoluúčasti na rozhovoru, který vedeme nad poznávanou problematikou. Vedení takového rozhovoru, označovaného v pedagogicky orientované literatuře jako %22heuristický%22, je závislé na technice kladení vhodných otázek. Tato významná součást komunikativní složky vyučovací hodiny, rozhoduje o úrovni závěrů vyvozovaných poznávajícími subjekty, stojí za naplňováním vymezených funkcí výuky chemii i realizací stanovených cílů. Je všeobecně známo, že otázky zastoupené paradigmatem %22jak%22 případně %22co%22 vedou k pouhému popisu zkoumaných jevů, otázky typu %22proč%22 zpravidla napomáhají odhalování jejich podstaty případně principů analyzovaných procesů.
- Jednou z nejvýznamnějších možností, jak žáky přimět k aktivní účasti na hodině, je získání jejich spoluúčasti na rozhovoru, který vedeme nad poznávanou problematikou. Vedení takového rozhovoru, označovaného v pedagogicky orientované literatuře jako %22heuristický%22, je závislé na technice kladení vhodných otázek. Tato významná součást komunikativní složky vyučovací hodiny, rozhoduje o úrovni závěrů vyvozovaných poznávajícími subjekty, stojí za naplňováním vymezených funkcí výuky chemii i realizací stanovených cílů. Je všeobecně známo, že otázky zastoupené paradigmatem %22jak%22 případně %22co%22 vedou k pouhému popisu zkoumaných jevů, otázky typu %22proč%22 zpravidla napomáhají odhalování jejich podstaty případně principů analyzovaných procesů. (cs)
- One of the most important ways to encourage pupils to participate actively in the class, asking the appropriate questions. In fulfilling the specified functions of teaching chemistry and the realization of the objectives are evident in teachers' skills - that is who bears responsibility for the conduct of a teaching unit. The quality of teaching units bear a significant proportion of constituent communication, which means suitably selected issues teacher decides on the level of conclusions to be drawn knowing subject. It is well known that the issues represented by the paradigm of %22how%22 or %22what%22 usually leads to a mere description of phenomena to be investigated, while the question %22why%22 helps identify the nature or principles of the analyzed processes. (en)
|
Title
| - Monitoring otázek učitele při vyučování chemii
- Monitoring issues in teaching chemistry teacher (en)
- Monitoring otázek učitele při vyučování chemii (cs)
|
skos:prefLabel
| - Monitoring otázek učitele při vyučování chemii
- Monitoring issues in teaching chemistry teacher (en)
- Monitoring otázek učitele při vyučování chemii (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18470/10:00002969!RIV11-GA0-18470___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18470/10:00002969
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teacher's questions; acquisition; data processing and evaluation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílek, Martin
- Rychtera, Jiří
- Hlaváčková, Jana
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |