About: SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Nowadays human resources are the most valuable resource, basically, it can be stated that human resources are a strategic resource for any organization with which the prosperity and competitiveness of a company stands or falls. Therefore it is necessary to systematically train the employees and motivate them appropriately. Contemporary society simply requires a lifelong process of learning, development and formulation of working skills. The best results can be obtained by a combination of different but appropriate ways of learning. The world is constantly evolving and changing, as more and more new technologies come to the market, even in the area of learning. One possibility is the introduction of e-learning in corporate training. The article deals with the effectiveness of e-learning, presents the results of the experiment carried out, in which the effectiveness of e-learning was compared with traditional learning in the field of acquisition of basic management skills. The conducted pedagogical experiment showed that the effectiveness of e-learning and traditional learning is comparable. The second main section focuses on the economic aspects of introducing e-learning into a corporation training system, where economic issues of the introduction of e –learning are presented. In the conclusion the variables as suitability of the issue for e-learning are outlined, the number of students, the cost for implementation etc., that affect the decision on the introduction of e-learning in the enterprise training system. (en)
  • Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se soustředí na ekonomické aspekty zavedení e-learningu do firemního systému vzdělávání, kde jsou prezentovány ekonomické otázky zavedení e-learningu. Na závěr jsou nastíněny proměnné jako vhodnost problematiky pro e-learning, počet studujících, náklady na zavedení apod., které mají vliv na rozhodnutí o zavedení e-learningu do podnikového vzdělávacího systému.
  • Lidské zdroje jsou v dnešní době tím nejcennějším zdrojem, v podstatě se dá konstatovat, že lidské zdroje jsou strategickým zdrojem pro všechny organizace, se kterým stojí a padá prosperita a konkurenceschopnost dané firmy. Proto je třeba zaměstnance systematicky vzdělávat a vhodně je k tomu motivovat. Soudobá společnost prostě vyžaduje celoživotní proces vzdělávání, rozvoje a formulaci pracovních schopností. Nejlepších výsledků se dosáhne kombinací různých, ale vhodných, způsobů vzdělávání. Svět se neustále vyvíjí a mění, na trh přicházejí nové a nové technologie, a to i v oblasti vzdělávání. Jednou z možností je i zavedení e-learningu do firemního vzdělávání. Článek se věnuje efektivitě e-learningu, kdy prezentuje výsledky provedeného experimentu, kde se porovnávala efektivita e-learningu s tradiční výukou v oblasti získávání základních manažerských dovedností. Provedený pedagogický experiment ukázal, že efektivita e-learningu a tradiční výuky je srovnatelná. Druhá stěžejní část se soustředí na ekonomické aspekty zavedení e-learningu do firemního systému vzdělávání, kde jsou prezentovány ekonomické otázky zavedení e-learningu. Na závěr jsou nastíněny proměnné jako vhodnost problematiky pro e-learning, počet studujících, náklady na zavedení apod., které mají vliv na rozhodnutí o zavedení e-learningu do podnikového vzdělávacího systému. (cs)
Title
  • SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING (en)
  • Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
  • Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání (cs)
skos:prefLabel
  • SELECTED ASPECTS OF IMPLEMENTING E-LEARNING INTO CORPORATE TRAINING (en)
  • Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání
  • Vybrané aspekty zavádění e-learningu do firemního vzdělávání (cs)
skos:notation
  • RIV/62690094:18450/12:50001264!RIV14-GA0-18450___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/09/0669)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 178730
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62690094:18450/12:50001264
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • effectiveness; corporate training; human resources; training; e-learning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [F761F81658BA]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aula
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 20/2012
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Sokolová, Marcela
issn
  • 1210-6658
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 18450
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software