Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketingu organizace nabízejí?
- Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketingu organizace nabízejí? (cs)
- For non-profit organizations, the Internet represents an unprecedented and highly costly effective opportunity to build and enhance relationships with supporters, volunteers, clients and the community they serve (Hart 2006). This study´s main goal is to map out the current level of on-line marketing realized by 182 nonprofits in the Královéhradecký Region through their websites. The following five research questions are used to accomplish this goal. RQ1: What is the percentage of nonprofits that have a website available? What is the extent of website accessibility, address intuitivness and website up-to-datedness? RQ2: How is the organization´s mission presented on the website? RQ3: How does the website support online donations to the non-profit? RQ4: How does the website support partnership between the organization and the public (e.g., long-term relationships, nonfinancial assistance, professional consultations, volunteering, and involvement with social sites)? RQ5: What level of quality of online marketing do the organizations offer? (en)
|
Title
| - On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
- On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje (cs)
- On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region (en)
|
skos:prefLabel
| - On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
- On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje (cs)
- On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18450/11:43866678!RIV12-MMR-18450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18450/11:43866678
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Královéhradecký region, Czech Republic; non-profits; website; on-line marketing (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |