About: Key competencies reflected in the tertiary e-education: e-learning in professional English in comparison to other managerial fields     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Monografie se zabývá procesem implementace informačních a komunikačních technologií do vzdělávacího procesu v terciárním vzdělávání. Z teoretického základu vychází pedagogický experiment, jehož cílem je prokázat ve třech profilových předmětech, které tvoří základ několika studijních programů na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (Databázové systémy, Základy managementu, Odborná angličtina), že vědomosti studentů získané v distanční formě výuky realizované s podporou moderních technologií jsou srovnatelné s výsledky v tradiční výuce, a vyhodnotit přínos ICT v procesu formování klíčových kompetencí studentů.
  • Monografie se zabývá procesem implementace informačních a komunikačních technologií do vzdělávacího procesu v terciárním vzdělávání. Z teoretického základu vychází pedagogický experiment, jehož cílem je prokázat ve třech profilových předmětech, které tvoří základ několika studijních programů na Fakultě informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové (Databázové systémy, Základy managementu, Odborná angličtina), že vědomosti studentů získané v distanční formě výuky realizované s podporou moderních technologií jsou srovnatelné s výsledky v tradiční výuce, a vyhodnotit přínos ICT v procesu formování klíčových kompetencí studentů. (cs)
  • The monograph deals with the process of ICT implementation in the tertiary education. The teoretical backgroung is applied in the pedagogical experiment which was held at the Faculty of Informatics and Management, University of Hradec Kralove, in three profile subjects (Database Systems, Management, IT English). The main objective was to prove that the knowledge formed in the ICT-supported distance form of instruction is comparable to that developed in the traditional present form, and to evaluate the ICT contribution to the process of forming university students´key competencies. (en)
Title
  • Key competencies reflected in the tertiary e-education: e-learning in professional English in comparison to other managerial fields (en)
  • Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
  • Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání (cs)
skos:prefLabel
  • Key competencies reflected in the tertiary e-education: e-learning in professional English in comparison to other managerial fields (en)
  • Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
  • Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání (cs)
skos:notation
  • RIV/62690094:18450/11:43866671!RIV12-GA0-18450___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/09/0669)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 207471
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62690094:18450/11:43866671
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • tertiary education; key competencies; ICT; e-learning (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3BF1F49934A0]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Hradec Králové
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Neuveden
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Klíčové kompetence a jejich reflexe v terciárním e-vzdělávání : e-learning v odborné angličtině v komparaci s dalšími oblastmi manažerského vzdělávání
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Poulová, Petra
  • Sokolová, Marcela
  • Šimonová, Ivana
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • M & V
https://schema.org/isbn
  • 978-80-86771-46-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 18450
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software