Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This monograph introduces various perspectives on communication and media. It describes selected basic models of communication and outlines the potential of communication in relation to the development of individual types of media. The genesis of media is briefly tackled. The book emphasizes psychological, didactic and social aspects that have an impact upon the quality of communication when various media are used. The first part explains basic concepts which specialists quite often fail to describe in a consistent language. Some universally valid definitions are derived. The second part analyzes basic models of communication and their link to temporal and technological development is outlined. The third part defines the division of media and their classification, and space is given to technical and didactic aspects of their use and application. Psychological and social factors are included. The part bringhts research of using websites as one of media for communication of high schools. The fundaments of auditoriology are described, i.e. the use of media and their location in large auditoriums and halls. The research of quality services in the field of technical resources of media is included. The part is closed with a brief ontogenesis of individual media resources in the form of tables. The fourth part tackles mass media and their potential utilization in different fields of social life; it includes an outline of their components and possible approaches to their evaluation. The final part describes bodies and organizations which are important for the regular functioning of mass media, in particular with respect to the life and development of society. The book covers a wide range of related topics and it may attract attention not only of specialists in communication and media but of specialists in other business areas and academic disciplines. (en)
- Tato monografie seznamuje s různými pohledy na komunikace a média. Popisuje vybrané základní modely komunikace a možnosti komunikace ve vztahu k vývoji jednotlivých typů médií. V krátkosti se zabývá genezí médií. Publikace klade důraz na psychologické, didaktické a sociální aspekty, které mají vliv na kvalitu komunikace, v souvislosti s používáním různých médií. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které odborníci často nedokážou popsat jednotně. Některé obecně platné definice jsou odvozeny. V druhé části jsou analyzovány základní modely komunikace a jejich souvislost s časovým a technologickým vývojem. Ve třetí části je vymezeno rozdělení médií a jejich třídění, a prostor je kladen na technické a didaktické aspekty jejich použití a aplikaci. Psychologické a sociální faktory jsou zde také uvedeny. Je zde uveden výzkum využívání webových stránek jako jednoho z média ke komunikaci vysokých škol. Dále jsou popsány základy auditoriologie, tedy využívání médií a jejich umístění ve velkých sálech a halách. Je zde uveden výzkum kvality služeb v oblasti technických prostředků médií. Část je uzavřena krátkou ontogenezí jednotlivých mediálních prostředků ve formě tabulek. Čtvrtá část se zabývá masovými médii a jejich potenciálním využitím v různých oblastech společenského života; zahrnuje nástin jejich součástí a možné přístupy k jejich hodnocení. Závěrečná část popisuje orgány a organizace, které jsou důležité pro řádné fungování sdělovacích prostředků, a to zejména s ohledem na život a rozvoj společnosti. Kniha pokrývá širokou škálu souvisejících témat, a to může přilákat pozornost nejen odborníků v oblasti komunikací a médií, ale také specialistů v jiných oblastech.
- Tato monografie seznamuje s různými pohledy na komunikace a média. Popisuje vybrané základní modely komunikace a možnosti komunikace ve vztahu k vývoji jednotlivých typů médií. V krátkosti se zabývá genezí médií. Publikace klade důraz na psychologické, didaktické a sociální aspekty, které mají vliv na kvalitu komunikace, v souvislosti s používáním různých médií. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které odborníci často nedokážou popsat jednotně. Některé obecně platné definice jsou odvozeny. V druhé části jsou analyzovány základní modely komunikace a jejich souvislost s časovým a technologickým vývojem. Ve třetí části je vymezeno rozdělení médií a jejich třídění, a prostor je kladen na technické a didaktické aspekty jejich použití a aplikaci. Psychologické a sociální faktory jsou zde také uvedeny. Je zde uveden výzkum využívání webových stránek jako jednoho z média ke komunikaci vysokých škol. Dále jsou popsány základy auditoriologie, tedy využívání médií a jejich umístění ve velkých sálech a halách. Je zde uveden výzkum kvality služeb v oblasti technických prostředků médií. Část je uzavřena krátkou ontogenezí jednotlivých mediálních prostředků ve formě tabulek. Čtvrtá část se zabývá masovými médii a jejich potenciálním využitím v různých oblastech společenského života; zahrnuje nástin jejich součástí a možné přístupy k jejich hodnocení. Závěrečná část popisuje orgány a organizace, které jsou důležité pro řádné fungování sdělovacích prostředků, a to zejména s ohledem na život a rozvoj společnosti. Kniha pokrývá širokou škálu souvisejících témat, a to může přilákat pozornost nejen odborníků v oblasti komunikací a médií, ale také specialistů v jiných oblastech. (cs)
|
Title
| - Communications, media, education, culture (en)
- Komunikace, média, vzdělávání, kultura
- Komunikace, média, vzdělávání, kultura (cs)
|
skos:prefLabel
| - Communications, media, education, culture (en)
- Komunikace, média, vzdělávání, kultura
- Komunikace, média, vzdělávání, kultura (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/14:50002695!RIV15-MSM-18440___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/14:50002695
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - culture; education; media; Communications (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| - Didaktika, pedagogika, 14
|
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Komunikace, média, vzdělávání, kultura
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |