Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření.
- Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření. (cs)
- Contemporary society is usually called information society. Its main feature is characterized by prevailing (predominating) work with information, interactivity, integration and global tendency. The article, which comes from the research investigation of the project of the Grant agency of the Czech Republic, at the beginning defines discussed problem on the theoretical level. In the second part on the example of educational area Man and his world (subjects National history and geography and Natural science (Natural study ?) it answers the question, where the pupils at the 1st level of primary school search information out of the lessons, which they are interested in and which they need at school. Then follows an effort to identify how the school supports work of the pupils with pieces of information. The results are of descriptive nature and come out from quantitative analysis of questionnaire investigation. (en)
|
Title
| - Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
- Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět (cs)
- The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world (en)
|
skos:prefLabel
| - Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
- Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět (cs)
- The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/12:50000930!RIV13-GA0-18440___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/12:50000930
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - primary education; sources of information; information literacy; information behaviour; information society (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |