About: Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření.
  • Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření. (cs)
  • Contemporary society is usually called information society. Its main feature is characterized by prevailing (predominating) work with information, interactivity, integration and global tendency. The article, which comes from the research investigation of the project of the Grant agency of the Czech Republic, at the beginning defines discussed problem on the theoretical level. In the second part on the example of educational area Man and his world (subjects National history and geography and Natural science (Natural study ?) it answers the question, where the pupils at the 1st level of primary school search information out of the lessons, which they are interested in and which they need at school. Then follows an effort to identify how the school supports work of the pupils with pieces of information. The results are of descriptive nature and come out from quantitative analysis of questionnaire investigation. (en)
Title
  • Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
  • Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět (cs)
  • The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world (en)
skos:prefLabel
  • Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
  • Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět (cs)
  • The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world (en)
skos:notation
  • RIV/62690094:18440/12:50000930!RIV13-GA0-18440___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GAP407/11/0426)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 153574
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62690094:18440/12:50000930
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • primary education; sources of information; information literacy; information behaviour; information society (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [486B1E8C8CB4]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prešov
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Skutil, Martin
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Prešovská univerzita
https://schema.org/isbn
  • 978-80-555-0664-7
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 18440
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software