Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - S notion %22technology education%22 can be in pedagogical context meet scores of time and in different form. Term is a part of doctrinal notion (didactics = theory teaching and education) and has her theoretical also practical form. Often talk of frictional meaning notion, which they have between themselves near relation: technology education - like a part doctrinal system, which contains each taught hour, technology education - like a ponderable programming support teaching, which share on enhancement effectivity teaching and finally like a new technology education - see them time accent educational progress and programming support, which pumping from ponderable technological evolvement, which gives taught activity teacher and pupillary teaching new and no-traditional scope. (en)
- S pojmem %22technologie vzdělávání%22 se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti.
- S pojmem %22technologie vzdělávání%22 se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti. (cs)
|
Title
| - Nové technologie ve vzdělávání
- New technology in education. (en)
- Nové technologie ve vzdělávání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Nové technologie ve vzdělávání
- New technology in education. (en)
- Nové technologie ve vzdělávání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/09:00002827!RIV10-MSM-18440___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/09:00002827
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - audio-visual substance; doctrinal technology; doctrinal system; hardware; ICT (informatory and communication technology); multimedia; pedagogical text; programmed teaching - teaching; software; teaching aids; educational technology (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |