Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Primary school education should be oriented on the pupils, who can use school knowledge, skills and positions in the practical life. Through meaningful innovation of science school curriculum is necessary to find connections between school practice and everyday life. One from possibilities is also research of pupils- pre-concepts and their development. Within the project of dissertation thesis %22New materials and technologies in the general school chemical curriculum%22, that is specialized also on the super-absorbents (materials with the expressive potency of the liquid absorption), was on the spring 2007 realized questionnaires research of %22absorption%22 pre-concepts at pupils of primary and lower secondary schools. Conception of %22absorption%22 is basic conception on the theme %22super-absorbent materials%22. Our interest was concentrated to three parts, which framing pupils- pre-concept %22absorption%22 - cognitive (knowledge), affective (relation and significanc (en)
- Výuka na základních školách by měla být orientována co nejvíce na žáka, který dokáže získané vědomosti, dovednosti a postoje aplikovat v každodenním životě. Jednou z možností, jak efektivně nalézat souvislosti výuky s každodenní mimoškolní realitou žáků, je např. zkoumání žákovských pojetí pojmů (prekonceptů pojmů) a jejich vývoje. V rámci projektu disertační práce Nové materiály a technologie v kurikulu všeobecného chemického vzdělávání zaměřené také na oblast superabsorbentů, byl na jaře roku 2007 proveden s využitím dotazníkového šetření výzkum prekonceptů pojmu %22absorpce%22 u žáků 4., 6. a 8. ročníků základních škol a 1. a 3. ročníků vyššího stupně víceletých gymnázií. Pojem absorpce (pohlcování, vstřebávání) je jedním z výchozích pojmů tématu o superabsorpčních materiálech a náš zájem se soustředil na zjištění vlivu tří součástí formování dětských pojetí tohoto pojmu - kognitivní (znalostní), afektivní (vztahové a významové) oblasti a identifikaci tzv. %22zastrukturování%22 tohoto
- Výuka na základních školách by měla být orientována co nejvíce na žáka, který dokáže získané vědomosti, dovednosti a postoje aplikovat v každodenním životě. Jednou z možností, jak efektivně nalézat souvislosti výuky s každodenní mimoškolní realitou žáků, je např. zkoumání žákovských pojetí pojmů (prekonceptů pojmů) a jejich vývoje. V rámci projektu disertační práce Nové materiály a technologie v kurikulu všeobecného chemického vzdělávání zaměřené také na oblast superabsorbentů, byl na jaře roku 2007 proveden s využitím dotazníkového šetření výzkum prekonceptů pojmu %22absorpce%22 u žáků 4., 6. a 8. ročníků základních škol a 1. a 3. ročníků vyššího stupně víceletých gymnázií. Pojem absorpce (pohlcování, vstřebávání) je jedním z výchozích pojmů tématu o superabsorpčních materiálech a náš zájem se soustředil na zjištění vlivu tří součástí formování dětských pojetí tohoto pojmu - kognitivní (znalostní), afektivní (vztahové a významové) oblasti a identifikaci tzv. %22zastrukturování%22 tohoto (cs)
|
Title
| - Pojem absorpce v představách žáků a studentů českých základních škol a gymnázií.
- Pojem absorpce v představách žáků a studentů českých základních škol a gymnázií. (cs)
- Conception of %22Absorption%22 in the Perception at Pupils of Primary and Lower Secondary Schools (en)
|
skos:prefLabel
| - Pojem absorpce v představách žáků a studentů českých základních škol a gymnázií.
- Pojem absorpce v představách žáků a studentů českých základních škol a gymnázií. (cs)
- Conception of %22Absorption%22 in the Perception at Pupils of Primary and Lower Secondary Schools (en)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/07:00002306!RIV09-GA0-18440___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/07:00002306
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - pre-concepts at pupils; absorption; natural science education. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Současné problémy v chemickém vzdělávání : mezinárodní seminář doktorského studia : sborník příspěvků
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Bílek, Martin
- Opatrný, Pavel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |