Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Ačkoliv o holistickém přístupu hovoříme především v souvislosti s ekologií a udržitelným rozvojem, je potřeba sledovat rozvoj naší společnosti jako celku, do kterého oblast vzdělávání nepochybně spadá. Multidimenzionální přístup umožňuje identifikovat veškeré relevantní aspekty složitého jevu, který zkoumáme, a později rozhodnout, které z nich je nutno brát v potaz v přístupu ke konkrétnímu poznávacímu problému. Důležitá je syntéza poznatků do vize hodnot a principů, které jsou rámcem pro budoucnost vzdělávání. Požadavky na výchovu a vzdělávání ve znalostní ekonomice se odráží ve vytváření nových konceptů učení a v proaktivním přístupu ke vzdělávání. Ve vysokém školství existuje odpovídající prostor k inovacím, v souladu s Rámcovými programy EU i rapidním rozvojem ICT.
- Ačkoliv o holistickém přístupu hovoříme především v souvislosti s ekologií a udržitelným rozvojem, je potřeba sledovat rozvoj naší společnosti jako celku, do kterého oblast vzdělávání nepochybně spadá. Multidimenzionální přístup umožňuje identifikovat veškeré relevantní aspekty složitého jevu, který zkoumáme, a později rozhodnout, které z nich je nutno brát v potaz v přístupu ke konkrétnímu poznávacímu problému. Důležitá je syntéza poznatků do vize hodnot a principů, které jsou rámcem pro budoucnost vzdělávání. Požadavky na výchovu a vzdělávání ve znalostní ekonomice se odráží ve vytváření nových konceptů učení a v proaktivním přístupu ke vzdělávání. Ve vysokém školství existuje odpovídající prostor k inovacím, v souladu s Rámcovými programy EU i rapidním rozvojem ICT. (cs)
- This paper deals with holistic approach to development society in new economy, especially with educational process. Multidimensional approach makes possible to identify all relevant aspects of complex problem, and later decide which of them we solve in details. Important is synthesis of knowledge to vision and principles for scope of educational process. Demands on education and learning in knowledge economy reflects creation new learning concepts and proactive approach to education. In high education exists scope for innovations, in relation with RVP and ICT development. (en)
|
Title
| - HOLISTICKÝ POHLED NA VZDĚLÁVACÍ PROCES
- HOLISTIC APPROACH TO EDUCATIONAL PROCESS (en)
- HOLISTICKÝ POHLED NA VZDĚLÁVACÍ PROCES (cs)
|
skos:prefLabel
| - HOLISTICKÝ POHLED NA VZDĚLÁVACÍ PROCES
- HOLISTIC APPROACH TO EDUCATIONAL PROCESS (en)
- HOLISTICKÝ POHLED NA VZDĚLÁVACÍ PROCES (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62690094:18440/07:00002119!RIV08-MSM-18440___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62690094:18440/07:00002119
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - holistic approach; educational process; knowledge economy (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |