About: Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The using of ICT in the education offers many new possibilities but necessary are new knowledge and skills of teachers. In the Czech Republic by State Information Policy in Education (SIPVZ) is offered training module %22ICT on Chemistry Education%22 to teacher. The module is oriented to fill the mentioned gap. One of the basic topics of the module is Internet support of chemistry education. In the article we are presenting the characteristic educational units with using of Internet for general primary chemistry education. Methodical and technical conditions are discussing, too. Proposals of the educational units are based also on results of the research project of the Czech Grant Agency %22Constructivism and its application on integrated natural sciences education%22 realized at authors in the 2005 - 2007. (en)
  • Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul %22ICT ve výuce chemie%22, který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR %22Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání%22, řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007.
  • Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul %22ICT ve výuce chemie%22, který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR %22Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání%22, řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007. (cs)
Title
  • Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.
  • Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole. (cs)
  • Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools (en)
skos:prefLabel
  • Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.
  • Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole. (cs)
  • Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools (en)
skos:notation
  • RIV/62690094:18440/07:00001985!RIV08-GA0-18440___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 393-396
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA406/05/0188)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 433203
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62690094:18440/07:00001985
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • ICT in Chemistry Education; Instruction models supported by Internet; Chemistry Teachers Training (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [2B60E6D77D33]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Bratislava
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Aktuálne trendy vo vyučování prírodovedných predmetov
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Bílek, Martin
  • Zemanová, M.
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • ŠEVT
https://schema.org/isbn
  • 978-80-88707-90-5
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 18440
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software