Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek zpracovává témata související s marketingem a ekonomickým prostředím podniku. Podstata úspěšného podnikání, zpracování strategie firmy. Systémové fungování firmy, vzájemná synergie činností, kontinuita, flexibilita a dynamika marketingových činností, rozhodování v měnící se tržní situaci, porovnání plánů a marketingových aktivit a jejich využití v dalším strategickém rozhodování. Projektování marketingových strategií, koncepce vztahového marketingu. Tvorba tržně orientované logistické strategie k získání konkurenční výhody a zvýšení ziskovosti. Domácí právní a ekonomické prostředí a standardy EU, přeměny trhu, důsledky na obchod a podnikání. Integrační procesy a jejich vliv na rozvoj marketingu a obchodu. Proces globalizace a integrace.
- Essence of successful enterprising, corporate strategy elaboration. System functioning of the company, mutual synergy of activities, continuity, flexibility and dynamics of marketing activities, decision-making in the changing market situation, comparison of plans and marketing activities and their use in further strategic decision-making. Projects of marketing strategies, concept of relation marketing. Building of market-oriented logistic strategy to win competitive advantages and to increase profitability. Domestic legislative and economic environments and EU standards, market transformations, consequences for trade and enterprising. Processes of integration and their influence on the development of marketing and trade. Process of globalisation and integration. (en)
|
Title
| - Marketing and its Role in Economic Environment (en)
- Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
- Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing and its Role in Economic Environment (en)
- Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
- Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:_____/02:42100015!RIV/2003/MSM/430003/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:_____/02:42100015
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - strategy;marketing strategy;logistic strategy;synergy;European market;electronic marketing;cyberspace (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - GEMAN 02 -GEneral MANagement-
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň
|
https://schema.org/isbn
| |