About: Tractors, Trailers, Cranes     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Industrial design of forwarders LVS 720 is designed for assortments transport in logging and timber-transport process. The chassis of the machine is formed by two half-frames associated by axial joint. Maintain directional control of the machine is done throu the hydraulic system. Eight-wheeled chassis with all the driven wheels provides appropriate load distribution and is a prerequisite for achieving a high adhesive strength and stability. Wheels on the half-frames are stored in so-called tandem (bogie) axles that allow the deployment of tracks. The power of wheels is hydraulic-mechanical. An important feature of the machine, among others is swiveling cab, which increases the level of ergonomic operator station. The cabin is designed to have the operator an optimal vision and its construction were taken all the standards ROPS, FOPS and OPS. The rear half-frames is loading space consisting of five pairs of steel stanchions and bars. The wood is handled into cargo space by an hydraulic crane with grab, located on the rear half-frames. In order to increase the lateral stability of the machine when working with hydraulic crane machine is provided with a hydraulic brake frame. Especially for mechanisms intended for work in the forest is preferred that the operator can oscillate and rotate independently of the rotation of the arm, namely, where the working end of the rocker arm, but also elsewhere, e.g. on the other side than the working arm. E.g. when lifting felled trees and their settlement to the designated place, or direct loading onto a transport vehicle. It is advantageous for the so-called. Forwarders, therefore handling equipment to work in the forest. (en)
  • Průmyslový vzor forwarderu LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěného na zadním polorámu. Za účelem zvýšení příčné stability stroje při práci s hydraulickým jeřábem je stroj opatřen hydraulicky ovládanou rámovou brzdou. Zvláště u mechanismů určených pro práci v lese je výhodné, když se může operátor vykyvovat a otáčet nezávisle na otočení ramene, tedy jednak tam, kde pracuje konec výkyvného ramene, ale i kamkoliv jinam, např. na druhou stranu než pracuje rameno. Např. při zvedání pokácených stromů a jejich urovnávání na určené místo, nebo přímo nakládání na transportní vozidlo. Je to výhodné u tzv. forwarderů, tedy manipulačních zařízení k práci v lesním porostu.
  • Průmyslový vzor forwarderu LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěného na zadním polorámu. Za účelem zvýšení příčné stability stroje při práci s hydraulickým jeřábem je stroj opatřen hydraulicky ovládanou rámovou brzdou. Zvláště u mechanismů určených pro práci v lese je výhodné, když se může operátor vykyvovat a otáčet nezávisle na otočení ramene, tedy jednak tam, kde pracuje konec výkyvného ramene, ale i kamkoliv jinam, např. na druhou stranu než pracuje rameno. Např. při zvedání pokácených stromů a jejich urovnávání na určené místo, nebo přímo nakládání na transportní vozidlo. Je to výhodné u tzv. forwarderů, tedy manipulačních zařízení k práci v lesním porostu. (cs)
Title
  • Tractors, Trailers, Cranes (en)
  • Traktory, Přívěsy, Jeřáby
  • Traktory, Přívěsy, Jeřáby (cs)
skos:prefLabel
  • Tractors, Trailers, Cranes (en)
  • Traktory, Přívěsy, Jeřáby
  • Traktory, Přívěsy, Jeřáby (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43410/14:00232454!RIV15-MPO-43410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI4/139)
http://linked.open...cisloPatentuVzoru
  • 002594887-0001
http://linked.open...eleniPatentuVzoru
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 50956
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43410/14:00232454
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • hydraulic cranes; forwarder; eight-wheeled chassis (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [43731DF81856]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...ydaniPatentuVzoru
  • Alicante
http://linked.open...atelePatentuVzoru
  • Office for Harmonization in the Internal Market
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Neruda, Jindřich
  • Ulrich, Radomír
  • Klimeš, Pavel
http://linked.open...mniOchranaPatentu
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...uzitiPatentuVzoru
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software