About: Forwarder LVS 720     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Prototype of forwarders LVS 720 is designed for assortments transport in logging and timber-transport process. The chassis of the machine is formed by two half-frames associated by axial joint. Maintain directional control of the machine is done throu the hydraulic system. Eight-wheeled chassis with all the driven wheels provides appropriate load distribution and is a prerequisite for achieving a high adhesive strength and stability. Wheels on the half-frames are stored in so-called tandem (bogie) axles that allow the deployment of tracks. The power of wheels is hydraulic-mechanical. An important feature of the machine, among others is swiveling cab, which increases the level of ergonomic operator station. The cabin is designed to have the operator an optimal vision and its construction were taken all the standards ROPS, FOPS and OPS. The rear half-frames is loading space consisting of five pairs of steel stanchions and bars. The wood is handled into cargo space by an hydraulic crane with grab, located on the rear half-frames. In order to increase the lateral stability of the machine when working with hydraulic crane machine is provided with a hydraulic brake frame. Basic technical parameters of the prototype forwarders The total length of 8,318 m Width 2,400 m Wheelbase 4,278 m Track 1,690 m Tyres Type Alliance 500 / 60-22.5,16PR or other, e.g. tread width 600 mm The curb weight 9190 kg machine Capacity ca 7000 kg (according to the degree of loading) Crane Cranab FC53 DT, range of 8.5 m, lifting moment 53 kNm Length of the loading area of 3,871 m Engine (type and power) Cummins QSB 3.3 69 kW / 1600 r / min, 82 kW / 2400 rev / min Travel speed with load after plane: 4,5 km / h (slow mode) 12.0 km / h (fast mode) Travel speed without load after plane: 4,5 km / h (slow mode), 14.5 km / h (fast mode) (en)
  • Prototyp vyvážecího traktoru LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěného na zadním polorámu. Za účelem zvýšení příčné stability stroje při práci s hydraulickým jeřábem je stroj opatřen hydraulicky ovládanou rámovou brzdou.
  • Prototyp vyvážecího traktoru LVS 720 je určen pro vyvážení sortimentů dříví v těžebně-dopravním procesu. Podvozek stroje je tvořen dvěma polorámy spojenými axiálním kloubem. Hydraulickým systémem je ovládáno tzv. zlamování podvozku, kterým je zajištěno směrové řízení stroje. Osmikolový podvozek se všemi koly hnanými zajišťuje vhodné rozložení zatížení, a je předpokladem pro dosažení vysoké adhezní síly a stability stroje. Kola na polorámech jsou uložena v tzv. tandemových (bogie) nápravách, které umožňují nasazení kolopásů. Pohon kol je hydraulicko-mechanický. Význačným znakem stroje je mj. otočná kabina, která zvyšuje ergonomickou úroveň pracoviště operátora. Kabina je konstruována se záměrem optimálního výhledu operátora a při její konstrukci byly vzaty všechny požadavky standardů ROPS, FOPS a OPS. Na zadním polorámu se nachází ložný prostor tvořený pěti páry ocelových klanic a mříží. Dříví je na ložný prostor nakládáno a z něj skládáno pomocí hydraulického jeřábu s drapákem, umístěného na zadním polorámu. Za účelem zvýšení příčné stability stroje při práci s hydraulickým jeřábem je stroj opatřen hydraulicky ovládanou rámovou brzdou. (cs)
Title
  • Forwarder LVS 720
  • Forwarder LVS 720 (en)
  • Forwarder LVS 720 (cs)
skos:prefLabel
  • Forwarder LVS 720
  • Forwarder LVS 720 (en)
  • Forwarder LVS 720 (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43410/14:00232438!RIV15-MPO-43410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI4/139)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • S ohledem na plánované zahájení výroby prvních strojů po oponentuře projektu bude možné zahajovat obchodní jednání v roce 2016. Kontaktními osobami pro jednání jsou autoři. Očekáváme že pozitivní vliv výsledků projektu na vznik nových pracovních míst a zvýšení tržeb nastane až v roce 2016 a dále. Na základě ohlasu, které jsme získali během prezentací nově vyvinutých výrobků na tuzemských a zahraničních odborných veletrzích v r. 2015 SkogsElmia Švédsko; Austrofoma Rakousko a v r. 2016 Silva Regina Brno, FinnMetko Finsko,EkoLas Polsko kde očekáváme první reálné objednávky. V souvislosti s plánovaným zahájením výroby nových strojů v roce 2016 očekáváme zvýšení tržeb minimálně o 20% a vytvoření minimálně 5-ti nových pracovních míst. Stejný, rostoucí trend očekáváme i v dalším roce.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 17318
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43410/14:00232438
http://linked.open...terniIdentifikace
  • LVS 720
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • short wood; forwarder; hydraulic crane (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [3E14448943BF]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Základní technické parametry prototypu vyvážecího traktoru Celková délka 8,318 m,Šířka 2,400 m,rozvor 4,278 m, rozchod 1,690 m,pneumatiky Aliance 500/60-22.5,16PR, případně jiné, např. se šířkou běhounu 600 mm Pohotovostní hmotnost stroje 9 190 kg Nosnost ca 7000 kg (podle míry naložení) Jeřáb Cranab FC53 DT, dosah 8,5 m, zdvihový moment 53 kNm Délka ložného prostoru 3,871 m Motor (typ a výkon) Cummins QSB 3.3 69 kW/1600 ot/min, 82 kW/2400 ot/min Pojezdová rychlost s nákladem po rovině: 4,5 km/h (režim želva), 12,0 km/h (režim zajíc) Pojezdová rychlost bez nákladu po rovině: 4,5 km/h (režim želva), 14,5 km/h (režim zajíc) Kontaktní osoby pro jednání: prof. Ing. Radomír Ulrich, CSc. nebo prof. Ing. Jan Neruda, Ústav lesnické a dřevařské techniky Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity v Brně, tel. +420 545 134 098.
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Neruda, Jindřich
  • Ulrich, Radomír
  • Klimeš, Pavel
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software