About: Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • To verify the proposed treatment technologies for the core and selected tracks road construction and verification of their influence on the size of the running surface deformation in real communication load forestry technology was built pilot plant test design (PDT) low-capacity communications (NK) Kuběnka. To modify substrate (core) in order to improve its properties were selected seven technologies for improving the NK and two variants were designed track road construction, total length 309 m, was divided into two sections - two variants tracks road construction - which differ unbound mixtures used in pavement construction. Roadways first section consists of only one 250 mm thick layer of mechanically solidifiedaggregates (MZKNK). On the second stage have been proposed two design layers - base layer of crushed gravel (ŠDNK 250 mm), and the cover layer MZKNK (200 mm). To verify variants improve road subgrade was selected adjustment of the core by two types of labor fluidized ash ash designated as I (1) ash and II (2) Dorosolu C 50 (3), quicklime, CaO (4), shives from the technical hemp (5), recycled brick (6) and fracture siftings (7). (en)
  • Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pracovně označených jako Popílek I (1) a Popílek II (2), Dorosolu C 50 (3), nehašeného vápna CaO (4), pazdeří z technického konopí setého (5), cihelného recyklátu (6) a lomové prosívky (7).
  • Pro ověření navržených technologií úprav aktivní zóny a vybraných skladeb konstrukce vozovky a ověření jejich vlivu na velikost deformací povrchu pojížděné komunikace při reálném zatížení lesní technikou byla vybudována poloprovozní zkušební konstrukce (PZK) nízkokapacitní komunikace (NK) Kuběnka. Pro úpravu podloží (aktivní zóny) za účelem zlepšení jeho vlastností bylo vybráno celkem sedm technologií zlepšení pro NK a byly navrženy dvě varianty skladeb konstrukce vozovky, v celkové délce 309 m, byla rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm). Pro ověření variant zlepšení podloží vozovky byla vybrána úprava aktivní zóny pomocí dvou typů fluidního popílků pracovně označených jako Popílek I (1) a Popílek II (2), Dorosolu C 50 (3), nehašeného vápna CaO (4), pazdeří z technického konopí setého (5), cihelného recyklátu (6) a lomové prosívky (7). (cs)
Title
  • Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace
  • Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace (cs)
  • Experimental low volume roads pavement (en)
skos:prefLabel
  • Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace
  • Poloprovozní zkušební konstrukce nízkokapacitní komunikace (cs)
  • Experimental low volume roads pavement (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43410/13:00212637!RIV15-TA0-43410___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(TA01020326)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Očekáváme ekonomický přínos pro demonstrační aktivity, přínos v tuto chvíli není možné vyčíslit, protože je odvislý od přidané hodnoty sdělených informací pro účastníky demonstračních aktivit.
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 97044
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43410/13:00212637
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Lesní cesta Kuběnka
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • surface deformation; low volume roads (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [A054A2D7C4D7]
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Celková délka 309 m rozdělena na dva úseky - dvě varianty skladeb konstrukce vozovky - které se liší v použitých nestmelených směsích konstrukčních vrstev vozovky. Vozovku prvního úseku tvoří pouze jedna 250 mm silná vrstva mechanicky zpevněného kameniva (MZKNK). Na druhém úseku byly navrženy dvě konstrukční vrstvy - podkladní vrstva ze štěrkodrti (ŠDNK 250 mm) a krytová vrstva z MZKNK (200 mm).
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ševelová, Lenka
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43410
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 49 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software