Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - The root system of spruce is significantly surface with a range up to 4-6 m length by age of the crop. It is necessary to transport-mining of the machine, especially forwarders, skidders that after crossing the line repeatedly, when the balance ranges from mined areas to create a chassis place these machines according to humidity and amount of skeletal transportation groove that at depths over 15 cm disturb the root system boundary of trees. Research and production of machines trying to reduce weight and thus reduce pressure on the subsoil. The best way is to expand the contact area of low pressure tires. Steel boogie tracks increase the weight of the chassis and do not allow machines with regard to cross the roadway surface to other remote sites. It is necessary to replace steel for plastic boogie tracks. (en)
- Kořenový systém smrku je výrazně povrchový s rozsahem do 4 -- 6 m délky podle stáří porostu. Je potřeba, aby těžebně-dopravní stroje, hlavně forwardery, které po vyvážecí lince přejíždějí opakovaně, při vyvážení sortimentů z vytěžené plochy na odvozní místo vytvářejí podvozky těchto strojů podle vlhkosti a množství skeletu dopravní rýhy, které při hloubkách přes 15 cm narušují kořenový systém okrajových stromů. Výzkum i výroba se snaží hmotnost strojů snížit a tím snížit tlak na podloží. Nejvhodnější způsob je rozšiřování styčné plochy nízkotlakých pneumatik. Ocelové kolopásy zvyšují hmotnost podvozků a neumožňují strojům s ohledem na povrch vozovek přejíždět na další vzdálená pracoviště. Nutno zaměnit ocelové kolopásy za umělohmotné.
- Kořenový systém smrku je výrazně povrchový s rozsahem do 4 -- 6 m délky podle stáří porostu. Je potřeba, aby těžebně-dopravní stroje, hlavně forwardery, které po vyvážecí lince přejíždějí opakovaně, při vyvážení sortimentů z vytěžené plochy na odvozní místo vytvářejí podvozky těchto strojů podle vlhkosti a množství skeletu dopravní rýhy, které při hloubkách přes 15 cm narušují kořenový systém okrajových stromů. Výzkum i výroba se snaží hmotnost strojů snížit a tím snížit tlak na podloží. Nejvhodnější způsob je rozšiřování styčné plochy nízkotlakých pneumatik. Ocelové kolopásy zvyšují hmotnost podvozků a neumožňují strojům s ohledem na povrch vozovek přejíždět na další vzdálená pracoviště. Nutno zaměnit ocelové kolopásy za umělohmotné. (cs)
|
Title
| - Climbing ability and capacity of LVS 5000 Novotny Machinery (en)
- Svahová dostupnost a únosnost LVS 5000 Strojírna Novotný
- Svahová dostupnost a únosnost LVS 5000 Strojírna Novotný (cs)
|
skos:prefLabel
| - Climbing ability and capacity of LVS 5000 Novotny Machinery (en)
- Svahová dostupnost a únosnost LVS 5000 Strojírna Novotný
- Svahová dostupnost a únosnost LVS 5000 Strojírna Novotný (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43410/11:00181488!RIV12-MSM-43410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43410/11:00181488
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - bearing capacity of soil; forwarder; slope availability (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...i/riv/kodPristupu
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ulrich, Radomír
- Nádeníček, František
|
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |