Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The market of today can be characterized as a %22market of the buyer%22 and there is no doubt that it is so. Buyer is a decisive albeit many a time also an end- link in various chains such as logistic ones. Results of entrepreneurial efforts of companies are ruled by needs and requirements of the buyers. Companies do not just wait for %22what is going to happen%22, they do not deal only with the prognosing of future events. On the contrary, they try to actively influence events in their market segment, to focus the behaviour of the buyers on certain desirable targets, and to achieve what they %22want to happen%22. Therefore, they have to develop activities, to communicate with their environment. It follows that communication is an important managerial component with the development of these skills being of vital significance for the companies; it is a matter of course that there are other similarly important components, too. The entrepreneurial effort does not have to bring only economic effects but an economic e (en)
- Dnešní trh je charakterizován %22trhem kupujícího%22. Je tomu bezesporu tak. Kupující je rozhodujícím, byť často koncovým, článkem nejrůznějších řetězců, například logistických. Potřebám a nárokům kupujících jsou podřízeny výsledky podnikatelského úsilí firem. Tyto firmy pouze nečekají %22co se stane%22, nezabývají se jen prognózováním budoucích událostí. Naopak, snaží se aktivně ovlivňovat dění ve svém tržním segmentu, cíleně usměrňovat chování kupujícího a dosáhnout toho, %22čeho chtějí aby se stalo%22. Musí vyvíjet aktivity, komunikovat se svým okolím. Komunikace je tedy důležitou manažerskou komponentou, kdy rozvíjení těchto dovedností má pro firmy existenční význam; samozřejmě jsou významné i ostatní komponenty. Podnikatelské úsilí nemusí přinášet pouze efekty ekonomické, nýbrž efekt ekonomický může provázet i efekt ekologický. Například zvýšení prodeje, a tedy i spotřeby, výrobků ze dřeva má zcela jistě pozitivní ekologický efekt, neboť dřevo představuje obnovitelnou surovinu. Umění přesvědčit kupující, aby
- Dnešní trh je charakterizován %22trhem kupujícího%22. Je tomu bezesporu tak. Kupující je rozhodujícím, byť často koncovým, článkem nejrůznějších řetězců, například logistických. Potřebám a nárokům kupujících jsou podřízeny výsledky podnikatelského úsilí firem. Tyto firmy pouze nečekají %22co se stane%22, nezabývají se jen prognózováním budoucích událostí. Naopak, snaží se aktivně ovlivňovat dění ve svém tržním segmentu, cíleně usměrňovat chování kupujícího a dosáhnout toho, %22čeho chtějí aby se stalo%22. Musí vyvíjet aktivity, komunikovat se svým okolím. Komunikace je tedy důležitou manažerskou komponentou, kdy rozvíjení těchto dovedností má pro firmy existenční význam; samozřejmě jsou významné i ostatní komponenty. Podnikatelské úsilí nemusí přinášet pouze efekty ekonomické, nýbrž efekt ekonomický může provázet i efekt ekologický. Například zvýšení prodeje, a tedy i spotřeby, výrobků ze dřeva má zcela jistě pozitivní ekologický efekt, neboť dřevo představuje obnovitelnou surovinu. Umění přesvědčit kupující, aby (cs)
|
Title
| - Význam komunikačních dovedností
- Significance of communication skills (en)
- Význam komunikačních dovedností (cs)
|
skos:prefLabel
| - Význam komunikačních dovedností
- Significance of communication skills (en)
- Význam komunikačních dovedností (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43410/05:00057599!RIV06-MSM-43410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43410/05:00057599
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - communication; market; public relations; wooden products (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - EDMAN - Education for Management
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |