Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem této práce je srovnání ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě, v závislosti na zvoleném zařízení. Pro měření byly vybrány dva traktory se stejným motorem, ale s odlišnou převodovkou. Jednalo se o traktor NH T7050 AutoCommand s diferenciální hydromechanickou převodovkou a NH T7050 traktor PowerCommand s převodovkou plně řazenou při zatížení Powershift. Délka měřeného okruhu byla 21.8 km. Pro traktor AutoCommand bylo vybráno 10 režimů měření s různými otáčkami motoru a dvěma stupni agresivity změny převodového poměru. Traktor PowerCommad byl měřen v automatickém režimu. Závěrečné hodnocení bylo provedeno z celkové délky okruhu. Z naměřených hodnot bylo zjištěno, že traktor AutoCommand dosáhl nižší průměrné spotřeby, v 1700 otáčkách min-1 až 1770 min-1 do 1,5 lh-1, což představuje úsporu paliva o 6,5%, pro kombinaci s traktorem T7050 zaměřené AutoCommand. Podobné výsledky byly také pozorovány při 1814 min-1 až 1830 min-1, kde se spotřeba paliva o 2,8 lh-1, tj. 11,5% pro kombinaci s traktorem T 7050 AutoCommand.
- Cílem této práce je srovnání ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě, v závislosti na zvoleném zařízení. Pro měření byly vybrány dva traktory se stejným motorem, ale s odlišnou převodovkou. Jednalo se o traktor NH T7050 AutoCommand s diferenciální hydromechanickou převodovkou a NH T7050 traktor PowerCommand s převodovkou plně řazenou při zatížení Powershift. Délka měřeného okruhu byla 21.8 km. Pro traktor AutoCommand bylo vybráno 10 režimů měření s různými otáčkami motoru a dvěma stupni agresivity změny převodového poměru. Traktor PowerCommad byl měřen v automatickém režimu. Závěrečné hodnocení bylo provedeno z celkové délky okruhu. Z naměřených hodnot bylo zjištěno, že traktor AutoCommand dosáhl nižší průměrné spotřeby, v 1700 otáčkách min-1 až 1770 min-1 do 1,5 lh-1, což představuje úsporu paliva o 6,5%, pro kombinaci s traktorem T7050 zaměřené AutoCommand. Podobné výsledky byly také pozorovány při 1814 min-1 až 1830 min-1, kde se spotřeba paliva o 2,8 lh-1, tj. 11,5% pro kombinaci s traktorem T 7050 AutoCommand. (cs)
- The aim of this paper is compared on economic parameters of tractor set for transport, depending on the selected gear. For measure were selected two tractors with the same engine, but with a different transmission. It was a NH T7050 tractor AutoCommand with variable hydromechanical transmission and NH T7050 tractor PowerCommand with full powershift transmission. Measured circuit measuring 21.8 km. For tractor AutoCommand was chosen 10 measurement modes with different speeds and with two degrees of aggressiveness changes the gear ratio. The tractor was selected PowerCommad automatic mode. The final evaluation was performed sets of traffic from all over the track. From the measured values it was found that tractor AutoCommand reached a lower average of consumption, in the rev range 1700 min-1 to 1770 min-1 to 1.5 l.h-1, which represents fuel savings of 6.5% for the combination with the T7050 tractor geared AutoCommand. Similar results were also observed at 1814 min-1 to 1830 min-1, where fuel economy was 2.8 l.h-1, ie 11.5% for the combination with a tractor with the transmission T 7050 AutoCommand. (en)
|
Title
| - INFLUENCE OF CONSTRUCTION OF TRANSMISSION ON ECONOMIC PARAMETERS OF TRACTOR SET TRANSPORT (en)
- VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ
- VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ (cs)
|
skos:prefLabel
| - INFLUENCE OF CONSTRUCTION OF TRANSMISSION ON ECONOMIC PARAMETERS OF TRACTOR SET TRANSPORT (en)
- VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ
- VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43210/11:00181688!RIV12-MSM-43210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43210/11:00181688
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - traffic; transmission; tractor; consumption (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - MendelNet 2011 - Proceedings of International Ph.D. Students Conference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |