Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Nowadays social networks rank among relatively new tools of marketing communication. However, their potential is only partially used. The article deals with using social networks Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare and Google+ for marketing communication in the destination of the Czech Republic that is analysed according to Stern metrics. Via primary marketing research the priorities and needs of social networks users during their search for information on tourism are found out, as well as their behaviour at social networks. The main objective of the article is to suggest a recommendation for optimal social networks utilization as a modern communication tool for the destination of the Czech Republic. Besides other things, the results have revealed that photographs, videos and friends' reactions to articles and events appear to be the most attractive way of communication for users. What also seems inevitable are links to a destination's official websites, contact email address and links to other social networks including those to a reservation system as the information on accommodation is important for other responders, too. (en)
- Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chování na sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informace o ubytování jsou pro respondenty důležité.
- Sociální sítě patří v současné době k relativně novým nástrojům marketingové komunikace. Jejich potenciál je však využíván pouze částečně. Článek se zabývá využitím sociálních sítí Facebook, YouTube, Pinterest, Twitter, Foursquare a Google+ při marketingové komunikaci destinace Česká republika, která je analyzována dle Sterneho metrik. Prostřednictvím primárního marketingového průzkumu jsou zjištěny priority a potřeby uživatelů sociálních sítí při vyhledávání informací o cestovním ruchu a jejich chování na sociálních sítích. Hlavním cílem příspěvku je navrhnout doporučení pro optimální využití sociálních sítí jako moderního komunikačního nástroje destinace Česká republika. Z výsledků mimo jiné vyplynulo, že nejatraktivnějším způsobem komunikace jsou pro uživatele fotografie a videa a reakce přátel na články a události. Nezbytné jsou rovněž odkazy na oficiální webové stránky destinace, kontaktní email a odkazy na ostatní sociální sítě včetně odkazů na rezervační systém, jelikož informace o ubytování jsou pro respondenty důležité. (cs)
|
Title
| - Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
- Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace (cs)
- Using social networks as tools for marketing communication of a destination (en)
|
skos:prefLabel
| - Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace
- Využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace destinace (cs)
- Using social networks as tools for marketing communication of a destination (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/14:00223045!RIV15-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/14:00223045
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing communication; tourism destination; social networks (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Ekonomická revue cestovného ruchu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Vajčnerová, Ida
- Kloudová, Eva
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |