Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - This paper describes the results of the partial analytical research aimed at identification of the key topical factors affecting quality in the sector of the providers of tourism services. The quality of provided service has a direct impact on business efficiency. The article includes classification of various factors into the elementary quality dimensions based on empirical and conceptual support, in literature specifically the initial models developed by Grönroos and Parasuraman [3, 9] and subsequent determination of the importance of these dimensions in selecting a service provider in view of a potential client. A primary questionnaire survey was applied to achieve the stated objectives and subsequent statistical verification of the hypotheses. (en)
- Příspěvek popisuje výsledky dílčího analytického výzkumu, jehož cílem byla identifikace v současnosti klíčových faktorů ovlivňujících kvalitu v sektoru zprostředkovatelů služeb cestovního ruchu. Kvalita poskytovaných služeb má přímý dopad na ekonomickou efektivitu podniků. Součástí článku je roztřídění jednotlivých faktorů do základních dimenzí kvality, vycházejících z empirické i teoretické podpory v literatuře konkrétně modely rozvinuté Grönroosem a Parasuramanem [3,9] a následné určení významu těchto dimenzí při rozhodování o výběru zprostředkovatele služby z pohledu potencionálního klienta. K dosažení stanovených cílů byl využit primární dotazníkový výzkum a následné statistické ověření stanovených hypotéz.
- Příspěvek popisuje výsledky dílčího analytického výzkumu, jehož cílem byla identifikace v současnosti klíčových faktorů ovlivňujících kvalitu v sektoru zprostředkovatelů služeb cestovního ruchu. Kvalita poskytovaných služeb má přímý dopad na ekonomickou efektivitu podniků. Součástí článku je roztřídění jednotlivých faktorů do základních dimenzí kvality, vycházejících z empirické i teoretické podpory v literatuře konkrétně modely rozvinuté Grönroosem a Parasuramanem [3,9] a následné určení významu těchto dimenzí při rozhodování o výběru zprostředkovatele služby z pohledu potencionálního klienta. K dosažení stanovených cílů byl využit primární dotazníkový výzkum a následné statistické ověření stanovených hypotéz. (cs)
|
Title
| - Dimenze kvality služeb cestovního ruchu
- Dimenze kvality služeb cestovního ruchu (cs)
- Quality dimensions in tourism services (en)
|
skos:prefLabel
| - Dimenze kvality služeb cestovního ruchu
- Dimenze kvality služeb cestovního ruchu (cs)
- Quality dimensions in tourism services (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/14:00214191!RIV15-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/14:00214191
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tourism; service quality; travel agency; dimension of quality (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Ryglová, Kateřina
- Vajčnerová, Ida
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Universita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |