About: Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané %22deal effect%22 křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmi důležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu a obchodu PEF MENDELU v roce 2008.
  • Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané %22deal effect%22 křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmi důležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu a obchodu PEF MENDELU v roce 2008. (cs)
  • The paper deals with predictability analysis of impact of sales promotion campaign campaigns on food products through the semi-parametric approach. Results of this modeling procedure is represented by so-called %22deal effect%22, curves which show how price of particular product will affect its sales. Results are based on case study with focus on one kind of bread and one beer brand. Authors draw following conclusions: Sales promotion activities are very important for food processing subjects and they can become a determinant of viability for particular companies. Final effect of sales promotion on sales quantilies really is predictable to a certain extent. Analysed data has been taken from extensive primary reasearch realized by the Department of Marketing and Trade, Faculty of Business and Economics MENDELU in 2008. (en)
Title
  • Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry (en)
  • Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu
  • Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu (cs)
skos:prefLabel
  • Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry (en)
  • Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu
  • Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu (cs)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/12:00189414!RIV13-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 159164
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/12:00189414
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • sales promotion; propagation effect; marketing tools; deal effect (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5BF3B50487FF]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kvasný průmysl
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 58
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Stávková, Jana
  • Stejskal, Ladislav
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 0023-5830
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software