Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce prodeje pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.
- Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce prodeje pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu. (cs)
- The publication is focused on implementation of strategic aliances in retail and tourism. There are especially possibilities of competitiveness increasing in small and medium sized enterprises through vertical cooperation in the given industries in this book. The reader can understand problem of both strategic alliances and so called independent trade which is represented by Czech trade firms trying to improve their market position and compete to multinational trade chains in the first part of this book. One of the other chapters is considering the characteristics of small and medium sized firms including elaboration of method and model of evaluation of their success. Position of independent trade alliances in Czech market and sales prediction is elaborated and model of strategic alliance is proposed in the next part. This grouping should primarily bring higher negotiate power and then better trade conditions during negotiation with suppliers. Problem of strategic alliances is implemented into the field of tourism in the frame of destination managament principles in the last part of this book. (en)
|
Title
| - Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
- Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu (cs)
- Alliance of small and medium sized enterprises in retail and tourism (en)
|
skos:prefLabel
| - Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
- Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu (cs)
- Alliance of small and medium sized enterprises in retail and tourism (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/11:00181684!RIV12-GA0-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/11:00181684
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - tourism; alliance; retail; small and medium sized enterprises; trade cooperation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Peprný, Aleš
- Vajčnerová, Ida
- Záboj, Marek
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |