About: Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Solving emerging problems, active opportunities searching and their exploitation are essential in the process of creating a competitive advantage and being a successful company. The competitive forces that cause the pressure for change in organizations influence the organizations from the inside and outside. Particular approaches for creating a competitive advantage can be classified into several classes, called generic competitive strategies. Their common feature is that they focus mainly on internal and external organizational efficiency and effectiveness. This publication presents selected approaches that can significantly contribute to creating and maintaining the competitiveness. These approaches are focused on marketing and customer relationship management, i. e. the external side of the business, and improving organizational performance by adoption of process management and application of a suitable framework for enterprise architecture, i.e. the internal side of business. The publication presents issues of supporting marketing activities of companies that have substantial significance for the implementation of a number of generic competitive strategies. The work includes architectural design of marketing information system, presents the main blocks of the marketing information system, their main features and possible implementation solutions. Attention is also aimed to the area of customer relationship management and the implementation of this philosophy in companies from different perspectives is evaluated. The focus is also directed to modern decision support tools for customers who are the most important business stakeholders. The second main topic is a combination of business management and information technologies with the goal of understanding business processes and identifying how to use them in an effective way, because the knowledge of the relationships in a business and their documentation in the form of enterprise architecture is becoming a major (en)
  • Řešení nově se objevujících problémů, aktivní vyhledávání příležitostí a jejich využívání je nezbytným předpokladem k tomu, aby mohla být firma konkurenceschopná a úspěšná. Konkurenční síly vyvolávající tlak na organizace působí zevnitř (schopnosti firem, jejich silné a slabé stránky, potenciál akceptace konkurence či růstové faktory) a zvnějšku (působení dodavatelů, odběratelů, konkurenčních firem apod.). Konkrétní opatření pro získání konkurenční výhody lze klasifikovat do několika tříd, jež mají společný primární cíl. Třídy označované jako generické strategie, jsou předmětem zájmu již řadu let. Rámců pro členění strategií existuje více, společným rysem je to, že se zaměřují převážně na vnitřní a vnější efektivnost organizace. Každý z typů vztahů mezi organizací a okolím, či podnikový proces nabízí různé možnosti realizace konkrétní konkurenční strategie, včetně účinné podpory IS/IT. Organizace se také zpravidla zaměřují na zvyšování konkurenceschopnosti ve více oblastech a jednotlivé diskutované aspekty konkurenceschopnosti tak není možné vnímat izolovaně. Cílem této publikace je prezentace vybraných přístupů, které mohou významným způsobem přispívat k získání a udržení konkurenceschopnosti organizací. Tyto přístupy jsou směřovány do oblasti marketingu a řízení vztahů se zákazníky, tedy na vnější stránku podniku, a na zvyšování výkonnosti organizace s využitím procesního řízení a aplikace vhodného rámce podnikové architektury, tedy na interní stránku podniku. Při implementaci generických konkurenčních strategií má velký význam marketing. Je jedním z primárních procesů organizací zaměřený na zákazníky, jimž je doručován požadovaný produkt nebo služba. Tvorba marketingových strategií se v dnešní době stává úkolem velmi komplexním a zodpovědným. Orientovat se ve velkém množství informací z mnoha zdrojů, objevujících se značnou rychlostí, vyžaduje účinnou podporu ze strany informačních a komunikačních technologií. Postavení marketingu v rámci podnikových aktivit vyž
  • Řešení nově se objevujících problémů, aktivní vyhledávání příležitostí a jejich využívání je nezbytným předpokladem k tomu, aby mohla být firma konkurenceschopná a úspěšná. Konkurenční síly vyvolávající tlak na organizace působí zevnitř (schopnosti firem, jejich silné a slabé stránky, potenciál akceptace konkurence či růstové faktory) a zvnějšku (působení dodavatelů, odběratelů, konkurenčních firem apod.). Konkrétní opatření pro získání konkurenční výhody lze klasifikovat do několika tříd, jež mají společný primární cíl. Třídy označované jako generické strategie, jsou předmětem zájmu již řadu let. Rámců pro členění strategií existuje více, společným rysem je to, že se zaměřují převážně na vnitřní a vnější efektivnost organizace. Každý z typů vztahů mezi organizací a okolím, či podnikový proces nabízí různé možnosti realizace konkrétní konkurenční strategie, včetně účinné podpory IS/IT. Organizace se také zpravidla zaměřují na zvyšování konkurenceschopnosti ve více oblastech a jednotlivé diskutované aspekty konkurenceschopnosti tak není možné vnímat izolovaně. Cílem této publikace je prezentace vybraných přístupů, které mohou významným způsobem přispívat k získání a udržení konkurenceschopnosti organizací. Tyto přístupy jsou směřovány do oblasti marketingu a řízení vztahů se zákazníky, tedy na vnější stránku podniku, a na zvyšování výkonnosti organizace s využitím procesního řízení a aplikace vhodného rámce podnikové architektury, tedy na interní stránku podniku. Při implementaci generických konkurenčních strategií má velký význam marketing. Je jedním z primárních procesů organizací zaměřený na zákazníky, jimž je doručován požadovaný produkt nebo služba. Tvorba marketingových strategií se v dnešní době stává úkolem velmi komplexním a zodpovědným. Orientovat se ve velkém množství informací z mnoha zdrojů, objevujících se značnou rychlostí, vyžaduje účinnou podporu ze strany informačních a komunikačních technologií. Postavení marketingu v rámci podnikových aktivit vyž (cs)
Title
  • Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti
  • Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti (cs)
  • Selected approaches to creating competitive advantage (en)
skos:prefLabel
  • Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti
  • Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti (cs)
  • Selected approaches to creating competitive advantage (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/11:00175565!RIV13-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 239746
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/11:00175565
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • competitive advantage; information systems and technologies; business rules; marketing information system; business process modeling; customer relationship management; enterprise architecture (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6368B7C442ED]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
  • Folia Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis roč. 4, č. 5
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Vybrané přístupy k získání konkurenceschopnosti
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Rábová, Ivana
  • Dařena, František
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7375-526-3
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software