About: Aplikace pro výpočet indexu spokojenosti zákazníka     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Pro výzkum vnímání organizace/produktu zákazníkem v různých oblastech podnikových aktivit je možné využít přístupu, který je aplikován při výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI -- European Customer Satisfaction Index). Ten zavádí tzv. hypotetické proměnné, které odpovídají zkoumaným oblastem zájmu. Každé z těchto hypotetických proměnných je přiřazeno několik proměnných měřitelných. Hodnoty měřitelným proměnným lze přiřadit tak, že jsou brány jako odpovědi na určité otázky spadající do oblasti dané hypotetické proměnné. Na základě hodnot měřitelných proměnných lze poté spočítat pro jednotlivé hypotetické proměnné index spokojenosti. Aplikace je schopna na základě vstupních dat získaných v průběhu dotazování (uložených v textovém souboru ve formátu XML nebo textovém souboru vytvořeném v tabulkovém kalkulátoru) vypočítat indexy spokojenosti zákazníka pro jednotlivé hypotetické proměnné.
  • Pro výzkum vnímání organizace/produktu zákazníkem v různých oblastech podnikových aktivit je možné využít přístupu, který je aplikován při výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI -- European Customer Satisfaction Index). Ten zavádí tzv. hypotetické proměnné, které odpovídají zkoumaným oblastem zájmu. Každé z těchto hypotetických proměnných je přiřazeno několik proměnných měřitelných. Hodnoty měřitelným proměnným lze přiřadit tak, že jsou brány jako odpovědi na určité otázky spadající do oblasti dané hypotetické proměnné. Na základě hodnot měřitelných proměnných lze poté spočítat pro jednotlivé hypotetické proměnné index spokojenosti. Aplikace je schopna na základě vstupních dat získaných v průběhu dotazování (uložených v textovém souboru ve formátu XML nebo textovém souboru vytvořeném v tabulkovém kalkulátoru) vypočítat indexy spokojenosti zákazníka pro jednotlivé hypotetické proměnné. (cs)
  • For survey related to various fields of organization/product perception by customers the approach defined by the European Customer Satisfaction Index can be used. This model introduces several hypothetical variables that correspond with the spheres of interest. Each of these hypothetical variables has assigned several measurable variables represented by individual questions whose answers can be quantified. During the survey respondents reply to all questions and according to them indexes for all hypothetical variables for each customer can be calculated. The application is able to calculate the indexes for individual hypothetical variables for given input data (stored in text file in XML format or in a text file produced e.g. by a spreadsheet calculator). (en)
Title
  • Aplikace pro výpočet indexu spokojenosti zákazníka
  • Aplikace pro výpočet indexu spokojenosti zákazníka (cs)
  • Application for calculation of Customer Satisfaction Index (en)
skos:prefLabel
  • Aplikace pro výpočet indexu spokojenosti zákazníka
  • Aplikace pro výpočet indexu spokojenosti zákazníka (cs)
  • Application for calculation of Customer Satisfaction Index (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/10:00169461!RIV11-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • -
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 247298
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/10:00169461
http://linked.open...terniIdentifikace
  • 1
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • marketing research; customer satisfaction; customer satisfaction index (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5B5CEA63BD84]
http://linked.open...okalizaceVysledku
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • webová aplikace vytvořená v programovacím jazyce Perl
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Dařena, František
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software