Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Úspěšnost prodeje zboží v maloobchodě závisí na mnoha faktorech, z nichž za stěžejní je možno považovat cenu a marketingové nástroje podpory prodeje. Přesto, že nástroje významně ovlivňují úspěšnost prodeje zboží v mnoha případech, je zcela nezbytné, aby prodavači dokázali s kupujícími komunikovat a pozitivně je ovlivňovat pro rozhodnutí k zakoupení jimi požadovaného zboží. Komunikace je významným nástrojem v tom, že souhlasně s Tellisem za komunikaci považujeme jakoukoliv formu přesvědčení a přenosu informací, aby prodávající personál dosáhl vytýčeného cíle, který stanovil Top management prodejní jednotky. Současně zdůrazňujeme stimulativní funkci v komunikaci, jako významný faktor pro získání zákazníků nejenom při samostatném prodeji zboží, ale i všech různých aktivitách s nabídkou zboží spojených. Komunikace se v marketingovém pojetí stává nedílnou součástí nástrojů marketingové komunikace podpory prodeje a dokonalá komunikace je nezbytná vždy, kdy kupující požaduje informace o nabízeném obchodním sortimentu zboží.
- Úspěšnost prodeje zboží v maloobchodě závisí na mnoha faktorech, z nichž za stěžejní je možno považovat cenu a marketingové nástroje podpory prodeje. Přesto, že nástroje významně ovlivňují úspěšnost prodeje zboží v mnoha případech, je zcela nezbytné, aby prodavači dokázali s kupujícími komunikovat a pozitivně je ovlivňovat pro rozhodnutí k zakoupení jimi požadovaného zboží. Komunikace je významným nástrojem v tom, že souhlasně s Tellisem za komunikaci považujeme jakoukoliv formu přesvědčení a přenosu informací, aby prodávající personál dosáhl vytýčeného cíle, který stanovil Top management prodejní jednotky. Současně zdůrazňujeme stimulativní funkci v komunikaci, jako významný faktor pro získání zákazníků nejenom při samostatném prodeji zboží, ale i všech různých aktivitách s nabídkou zboží spojených. Komunikace se v marketingovém pojetí stává nedílnou součástí nástrojů marketingové komunikace podpory prodeje a dokonalá komunikace je nezbytná vždy, kdy kupující požaduje informace o nabízeném obchodním sortimentu zboží. (cs)
- Success in the retail sale of goods depends on many factors, of which the core can be considered the price and marketing tools of sales promotion. Nevertheless, the instruments significantly affect the success of the sale of goods in many cases, it is imperative that vendors be able to communicate with buyers and positively influence the decision to purchase the goods they want. Communication is an important tool in that it consistently for communication with Tellisem consider any form of beliefs and information transfer, the seller personnel achieve the stated goal, which set the top management of the sales unit. At the same time stress the stimulating function of communication as an important factor for customer acquisition not only in the separate sale of goods, but also all the various activities associated with the supply of goods. Communication with the marketing concept becomes an integral part of marketing communication tools for sales support and perfect communication is always necessary when the buyer requests information about the offered range of commercial goods. (en)
|
Title
| - Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
- Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě (cs)
- Necessity for the use of marketing communications tool support detail sale (en)
|
skos:prefLabel
| - Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
- Nezbytnost komunikace při používání marketingových nástrojů podpory prodeje v maloobchodě (cs)
- Necessity for the use of marketing communications tool support detail sale (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/10:00168690!RIV12-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/10:00168690
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - commucation mix; marketing communication; marketing mix; retailer; buyers; sellers; sales promotion (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nové trendy v marketingu. Dosledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tvrdoň, Oldřich
- Živělová, Andrea
- Presová, Radmila
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Fakulta masmediálnej komunikacie
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |