About: Chování spotřebitele v cestovním ruchu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • First the article introduces the basic problems of consumer behavior within the tourism industry market. It introduces mainly the modified model of purchasing decision process. The goal of this article is to undertake an analysis referring to significance of individual factors concerning the consumer decision process within the tourism industry and group together the individual factors. The results of the analyses are based on questioning of 541 respondents. Methods used encompass the statistical frequency analysis and cluster analysis described under methodology. The opening of the article is dedicated to the analysis of the vacation intensity throughout the year. The analysis of expenditures dedicated to vacation demonstrated a significant difference between winter and summer holiday with prevailing 10 to 15 thousand CZK spent for summer holiday and typical 5 to 10 thousand CZK allotted for winter holiday. Next the analysis follows the utilization of bonus programs. Very interesting information has (en)
  • Tento článek se zabývá provedením analýzy, která poukazuje na významnost jednotlivých faktorů při rozhodování spotřebitele na trhu cestovního ruchu. Seznamuje zejména s modifikovaným modelem nákupního rozhodovacího procesu. V úvodní části analýzy se článek zaměřuje na intenzitu dovolených během jednoho roku. Další prováděná analýza investic do dovolené prokázala značnou rozdílnost mezi zimní a letní dovolenou. Dále se článek věnuje využívání benefitních programů, kde byly získány velmi zajímavé informace. Obsahem poslední části analýzy jsou faktory ovlivňující respondenty při výběru dovolené. Kromě základních faktorů, jakými jsou cena, image či reklama, byli respondenti dotazováni, zda je ovlivňují takové faktory, jako jsou věrnostní programy, doporučení odborníků, poskytované služby atd. Jednotlivé faktory byly seřazeny do skupin prostřednictvím shlukové analýzy. Ze shlukové analýzy vyplynuly čtyři základní skupiny faktorů. První skupinou (resp. prvkem) je sleva. Další skupiny byly nazvány image sku
  • Tento článek se zabývá provedením analýzy, která poukazuje na významnost jednotlivých faktorů při rozhodování spotřebitele na trhu cestovního ruchu. Seznamuje zejména s modifikovaným modelem nákupního rozhodovacího procesu. V úvodní části analýzy se článek zaměřuje na intenzitu dovolených během jednoho roku. Další prováděná analýza investic do dovolené prokázala značnou rozdílnost mezi zimní a letní dovolenou. Dále se článek věnuje využívání benefitních programů, kde byly získány velmi zajímavé informace. Obsahem poslední části analýzy jsou faktory ovlivňující respondenty při výběru dovolené. Kromě základních faktorů, jakými jsou cena, image či reklama, byli respondenti dotazováni, zda je ovlivňují takové faktory, jako jsou věrnostní programy, doporučení odborníků, poskytované služby atd. Jednotlivé faktory byly seřazeny do skupin prostřednictvím shlukové analýzy. Ze shlukové analýzy vyplynuly čtyři základní skupiny faktorů. První skupinou (resp. prvkem) je sleva. Další skupiny byly nazvány image sku (cs)
Title
  • Chování spotřebitele v cestovním ruchu
  • Chování spotřebitele v cestovním ruchu (cs)
  • Consumer behavior in tourism (en)
skos:prefLabel
  • Chování spotřebitele v cestovním ruchu
  • Chování spotřebitele v cestovním ruchu (cs)
  • Consumer behavior in tourism (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/10:00165282!RIV11-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1-2
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 250685
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/10:00165282
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • consumer; tourism; consumer behavior; cluster analysis (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [23713619CF2A]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Littera Scripta
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 3 - 2010
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Souček, Martin
  • Kalábová, Jitka
  • Živělová, Andrea
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1802-503X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 67 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software