Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek byla využita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně
- Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek byla využita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně (cs)
- The article deals with the identification of success factors of growing businesses Znovín Znojmo, a.s. The aim is to identify the strengths and the proposal to eliminate major weaknesses. The firm Vinné sklepy Valtice, a.s. was used for evaluating the potential success and identify strengths and weaknesses. The most important strengths of the company Znovín Znojmo can be regarded as tradition and brand image, promotional activities and quality of ancillary services provided by business partners and end consumers. For the weaknesses may be particularly interested in small export abroad, and uneven coverage of the domestic market. (en)
|
Title
| - Potenciály úspěchu vinařské firmy
- Potenciály úspěchu vinařské firmy (cs)
- Success Factors of the Winery (en)
|
skos:prefLabel
| - Potenciály úspěchu vinařské firmy
- Potenciály úspěchu vinařské firmy (cs)
- Success Factors of the Winery (en)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/10:00165114!RIV12-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/10:00165114
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - strengths; weaknesses; success factors (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků ze setkání kateder a ústavů řízení a managementu 2010
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Chládková, Helena
- Špačková, Lucie
- Žufan, Pavel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |