About: Přístupy k managementu kvality ve službách cestovního ruchu     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Kvalita je schopnost výrobku nebo služby uspokojit požadavky zákazníka. Na kvalitu služeb cestovního ruchu je nutno pohlížet komplexně, protože kvalita jednotlivých služeb, ze kterých je složen produkt cestovního ruchu, vytváří kvalitu celku. V české literatuře se můžeme setkat s pojmem jakost avšak u služeb je vhodné používat výraz kvalita.Cílem příspěvku je představit přístupy k managementu kvality, na kterých jsou založeny mezinárodní a národní systémy kvality využívané v oblasti služeb cestovního ruchu. Jedná se o standardy kvality, založené na dodržování standardů vybavenosti a vypracované pro různá odvětví, dále systémy založené na ISO normách a systémy komplexního managementu kvality. Oborové standardy obsahují metody a postupy správné výrobní praxe v konkrétním oboru. Jejich dodržování a uplatňování bývá posuzováno na úrovni oborů zpravidla metodou nezávislých auditů. Systémy založené na ISO normách mají generický charakter a jsou uplatnitelné ve všech oborech. Jsou však velmi obecné a proto
  • Kvalita je schopnost výrobku nebo služby uspokojit požadavky zákazníka. Na kvalitu služeb cestovního ruchu je nutno pohlížet komplexně, protože kvalita jednotlivých služeb, ze kterých je složen produkt cestovního ruchu, vytváří kvalitu celku. V české literatuře se můžeme setkat s pojmem jakost avšak u služeb je vhodné používat výraz kvalita.Cílem příspěvku je představit přístupy k managementu kvality, na kterých jsou založeny mezinárodní a národní systémy kvality využívané v oblasti služeb cestovního ruchu. Jedná se o standardy kvality, založené na dodržování standardů vybavenosti a vypracované pro různá odvětví, dále systémy založené na ISO normách a systémy komplexního managementu kvality. Oborové standardy obsahují metody a postupy správné výrobní praxe v konkrétním oboru. Jejich dodržování a uplatňování bývá posuzováno na úrovni oborů zpravidla metodou nezávislých auditů. Systémy založené na ISO normách mají generický charakter a jsou uplatnitelné ve všech oborech. Jsou však velmi obecné a proto (cs)
  • Quality is the ability of a product or a service to meet customer's requirements. The quality of tourism services has to be seen in a complex way as the quality of individual services which a tourism product consists of creates the quality of a whole. In Czech literature the term of calibre can be found; however,in connection with services it is better to use the term of quality. The objective of the paper is to introduce approaches towards quality management on which international and national systems of quality used in the area of tourism services are based. These are standards of quality based on respecting facility standards and elaborated for various branches, then systems based on ISO standards and systems of total quality management. Branch standards include methods and procedures of correct production practice in a concrete branch. Following them and applying them is usually evaluated by the method of independent audits on the level of branches. Systems based on ISO standards are of a generic (en)
Title
  • Přístupy k managementu kvality ve službách cestovního ruchu
  • Přístupy k managementu kvality ve službách cestovního ruchu (cs)
  • Approaches to the quality management in tourism services. (en)
skos:prefLabel
  • Přístupy k managementu kvality ve službách cestovního ruchu
  • Přístupy k managementu kvality ve službách cestovního ruchu (cs)
  • Approaches to the quality management in tourism services. (en)
skos:notation
  • RIV/62156489:43110/10:00165104!RIV11-MSM-43110___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM6215648904)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 6
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 282050
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/62156489:43110/10:00165104
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • EFQM; quality; tourism services (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [5A9AA5B68764]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta univ. agr. et silv. Mendelianae Brunensis
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • LVIII
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Ryglová, Kateřina
  • Vajčnerová, Ida
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
issn
  • 1211-8516
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 43110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software