Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky.
- Příspěvek ukazuje zákaznické věrnostní programy jako součást marketingové strategie firem, jednak z pohledu marketingové komunikace, kdy zákaznické programy hrají roli v komunikačním mixu konkrétních společností a jsou využívány k podpoře prodeje a dalším propagačním aktivitám, dále pak z pohledu vnitřního marketingového systému firmy, kdy věrnostní programy slouží k získávání spotřebitelských dat, jež jsou dále využívána jako zdrojová data při rozhodování o segmentaci, zacílení a celkové marketingové strategii firmy. Příspěvek navrhuje metodologii ověření těchto předpokladů v praxi v rámci České republiky. (cs)
- This paper shows customer loyalty programs as part of the marketing strategy of companies, both in terms of marketing communications, customer programs, which play a role in the communications mix of concrete companies and are used for sales promotion and other promotional activities, as well as from the perspective of internal marketing of the company that used the loyalty programs to obtain consumer data used as the source data when deciding on segmentation, targeting and overall marketing strategy. Paper proposes a methodology for validating these assumptions in the Czech Republic. (en)
|
Title
| - Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
- Loyalty programs as a part of marketing strategy (en)
- Věrnostní programy jako součást marketingové strategie (cs)
|
skos:prefLabel
| - Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
- Loyalty programs as a part of marketing strategy (en)
- Věrnostní programy jako součást marketingové strategie (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/10:00162090!RIV11-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/10:00162090
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - loyalty program; sales promotion; loyalty card; consumer (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - PEFnet 2010: Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mrkosová, Klára
- Majer, Luděk
- Dufek, Ondřej
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |