Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Creation and disposal of waste is an actual problem of a modern society. Extended use of hygienic wrapping materials enables selling of various food products which brings a rising waste problem. The only solution is to separate, collect and recycle waste. Recycling of wastes is a long-term oriented strategy economizing natural resources and protecting environment. This strategy also raises disposable sources, lowers wrapping-material costs and lowers society's costs of primary resources. This paper demonstrates an example marketing of recycled products. It presents results of an operation business during the years 2007 and 2008. Focuses on factors that influenced the result the most. The paper also concentrates on structure of partners in the marketing recycled products. (en)
- Vznik a likvidace odpadů je aktuální problém každé moderní společnosti. Rozšířené používání hygienicky-nezávadných balicích materiálů umožňuje prodej zdravotně nezávadných potravin, ale současně vzniká velké množství odpadů, které zatěžují životní prostředí. Jedinou cestou jak snížit celkovou zátěž je odpady sbírat cíleně, třídit je a zajistit jejich dlouhodobé zpracování formou recyklace. Recyklace odpadů představuje strategii šetřící přírodní zdroje a snižující celkovou zátěž životního prostředí. Současně umožňuje zvyšovat disponibilní zdroje, dosahovat úspory surovin, které by musely být vynaloženy na obalové materiály a tím snižovat celospolečenské náklady na pořizování prvotních surovin. Příspěvek přibližuje ekonomičnost marketingu recyklovaných výrobků na lince zavedené do provozu v letech 2007-2008. Ukazuje na faktory, které výrazně ovlivňovaly hospodářský výsledek dosažený na této lince. Současně seznamuje se strukturou odběratelů a jejich významem pro marketing recyklovaných výrobků, což z
- Vznik a likvidace odpadů je aktuální problém každé moderní společnosti. Rozšířené používání hygienicky-nezávadných balicích materiálů umožňuje prodej zdravotně nezávadných potravin, ale současně vzniká velké množství odpadů, které zatěžují životní prostředí. Jedinou cestou jak snížit celkovou zátěž je odpady sbírat cíleně, třídit je a zajistit jejich dlouhodobé zpracování formou recyklace. Recyklace odpadů představuje strategii šetřící přírodní zdroje a snižující celkovou zátěž životního prostředí. Současně umožňuje zvyšovat disponibilní zdroje, dosahovat úspory surovin, které by musely být vynaloženy na obalové materiály a tím snižovat celospolečenské náklady na pořizování prvotních surovin. Příspěvek přibližuje ekonomičnost marketingu recyklovaných výrobků na lince zavedené do provozu v letech 2007-2008. Ukazuje na faktory, které výrazně ovlivňovaly hospodářský výsledek dosažený na této lince. Současně seznamuje se strukturou odběratelů a jejich významem pro marketing recyklovaných výrobků, což z (cs)
|
Title
| - Marketing recyklovaných výrobků
- Marketing of recycled products (en)
- Marketing recyklovaných výrobků (cs)
|
skos:prefLabel
| - Marketing recyklovaných výrobků
- Marketing of recycled products (en)
- Marketing recyklovaných výrobků (cs)
|
skos:notation
| - RIV/62156489:43110/09:00138619!RIV09-MSM-43110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/62156489:43110/09:00138619
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - recycling; cost-efficiency; enviroment; marketing attitudes; waste, (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Tvrdoň, Oldřich
- Živělová, Andrea
- Presová, Radmila
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |